تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه نزدیک به آئودی RS4 آوانت 2018

آئودی در ویدئویی جدید، خودروی اسپرت آئودی RS4 آوانت جدید را با رنگ سبز سونوما در مالاگای اسپانیا به نمایش گذاشته است که تماشای آن خالی از لطف نیست.

پس از معرفی خودروی جدید آئودی RS4 آوانت با رنگ ناگارو آبی که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شد، آئودی طرح رنگ جدیدی در سفر این خودرو به اینگولشتات نمایش داد که رنگ قرمز میسانو بود. ارباب حلقه‌ها این بار در ویدئویی تبلیغاتی از طرح رنگ جدیدی برای آئودی RS4‌ آوانت پرده‌برداری کرده که قبل از آن در کوپه آئودی RS5 نیز مشاهده شده است؛ در این ویدئو آئودی RS4‌ آوانت با رنگ سبز سونوما به نمایش گذاشته می‌شود تا خودروی اسپرت آئودی این بار لباسی همرنگ با طبیعت سرسبز اروپا به تن کند. 

آئودی RS4 آوانت/ Audi RS4 Avant

فیلم جدید آئودی RS4‌ آوانت نشان می‌دهد که این مدل اسپرت در مالاگای اسپانیا سفری پرهیجان و دیدنی دارد. ممکن است خودروی جدید نسبت به گذشتگان مجهز به پیشرانه‌های خورجینی هشت سیلندر با تنفس طبیعی کمی ضعیف‌تر به نظر برسد؛ اما پیشرانه خورجینی ۶ سیلندر توربوشارژ آئودی RS4‌ آوانت در این ویدئو ثابت می‌کند که این طور نیست و همیشه قدرت بیشتر به داشتن حجم بیشتر نیست. در واقع شبیه همین عملکرد در خودروی مرسدس AMG C63 دیده می‌شود که شاید نزدیک‌ترین خودرو به آئودی اسپرت جدید باشد.

آئودی RS4 آوانت/ Audi RS4 Avant

به نظر می‌رسد که شدت سبزی رنگ سبز سونوما کمی بیش از حد است و قرمز میسانو یا حتی آبی ناگارو نزدیکی بیشتری به سلیقه‌های مشتریان و دوست‌داران خودرو داشته باشد. رنگ سبز سونوما در آلمان مبلغ ۸۹۰ یورو به هزینه اولیه خودروی آئودی RS4 آوانت اضافه می‌کند. خودروساز آلمانی برای مشتریانی که به رنگ سبز علاقه ندارند، پیشنهاد رنگ‌های فانتزی در آپشن‌های دیگر می‌دهد و هزینه‌ی آن به مشتری بستگی دارد. این هزینه برای برخی رنگ‌ها تا ۲۴۰۰ یورو نیز می‌رسد که البته مطمئنا ارزش پرداخت دارد.

خودروی آئودی RS5 کوپه و RS4 آوانت ممکن است اوایل سال آینده با هم ترکیب شوند و برای اولین بار در قالب خودروی آئودی RS5 اسپرت‌بک وارد بازار شوند. در حال حاضر برخی تصاویر جاسوسی نشان می‌دهد که این اتفاق به‌زودی می‌افتد، و اگر چنین چیزی رخ دهد، مدل جدید آئودی مطمئنا با پالت رنگی مشابه همین دو مدل به بازار ارائه خواهد شد.

آئودی RS4 آوانت با رنگ سبز سونوما

دانلود

ویدئوی جدیدی از آئودی RS4 آوانت منتشر شده است که نشان می‌دهد چرا این خودرو یکی از مفیدترین وسایل نقلیه در دسترس بازار است.صاحبان این خودرو می‌توانند اعضای خانواده و به اندازه‌ی کافی بار در خودرو سوار کنند؛ با این حال آئودی RS4 آوانت قادر است در عین جادار بودن، در حدود ۳۰ ثانیه به سرعت ۱۶۲ مایل بر ساعت (۲۶۰ کیلومتر بر ساعت) برسد. کسانی که به دریفت در پیست پل ریکارد علاقه دارند، می‌توانند از قابلیت دریفت آئودی RS4 آوانت لذت ببرند.

آئودی RS4 آوانت/ Audi RS4 Avant

آئودی RS4 آوانت جدید مجهز به پیشرانه قدرتمند ۲.۹ لیتری خورجینی ۶ سیلندر با قدرت ۴۴۴ اسب بخار (۳۳۱ کیلو وات) و ۴۴۳ پوند-فوت (۶۰۰ نیوتن‌متر) گشتاور است. جعبه‌دنده اتوماتیک هشت سرعته و سیستم تمام چرخ محرک کواترو قدرت خروجی را به چرخ‌ها منتقل می‌کنند. آئودی RS4 آوانت اسپرت زمان صفر تا ۶۲ مایل بر ساعت (صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت) را تنها در ۴.۱ ثانیه طی می‌کند و دارای حداکثر سرعت ۱۵۵ مایل بر ساعت (۲۵۰ کیلومتر بر ساعت) است، اما به‌روزرسانی خودرو با بسته دینامیک RS، این رقم را تا ۱۷۴ مایل بر ساعت (۲۸۰ کیلومتر بر ساعت) می‌برد.

در داخل اتاق، آئودی RS4 آوانت کاملا جذاب و گیرا است. برای سرنشینان جلوی خودرو صندلی‌ها و تجهیزات اسپرت چرمی با دوخت الماسی شکل مهیا شده که بر زیبایی اتاق می‌افزاید. همچنین رانندگان دارای چشم‌انداز پیشرفته‌ای از جاده با ترکیبی از صفحه نمایش سربالا (نمایشگر هدآپ) و پنل دیجیتال مجازی (کابین مجازی دیجیتال) آئودی هستند.

آئودی RS4 آوانت/ Audi RS4 Avant مقاله‌های مرتبط:

اگر خریداران انتظارات زیادی از رانندگی تهاجمی داشته باشند، آئودی گزینه‌هایی برای اسپرت کردن آئودی RS4 آوانت تدارک دیده است که شامل دیسک‌های ترمز سرامیکی، سیستم کنترل پویای سواری و تعلیق اسپرت RS می‌شود. علاوه بر این نسخه کربنی خودرو با استفاده از مواد کامپوزیتی در اسپلیتر جلو، بدنه جانبی خودرو، ورودی دیفیوزر عقب و پوشش آینه‌ها، شتاب بیشتری به دست می‌آورد. این بسته شامل مجموعه‌ای از رینگ‌های ویژه ۲۰ اینچی است که سبک‌تر از رینگ‌های ۱۹ اینچی کنونی هستند.

خودروی آئودی RS4 آوانت در ایالات متحده آمریکا در دسترس نیست. تحویل خودرو اوایل سال ۲۰۱۸ در اروپا آغاز می‌شود و قیمت‌ها از ۶۱,۶۲۵ پوند در انگلستان شروع خواهد شد. البته نسخه کربنی آئودی RS4 آوانت هم پس از آن خواهد رسید و علاقه‌مندان باید صبر کنند تا مارس ۲۰۱۸ (اسفند ماه) نسخه کربنی را به قیمت ۷۱,۶۲۵ پوند دریافت کنند.

آئودی RS4 آوانت ۲۰۱۸

دانلود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه نزدیک به آئودی RS4 آوانت 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..