تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد وحشیانه نظامیان صهیونیست با نوجوانان فلسطینی + فیلم

درگیری نظامیان صهیونیست با نوجوانان فلسطینی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صهیونیست‌ها نه تنها ده‌ها سال است که سرزمین مردم فلسطین را غصب کرده‌اند، بلکه به طور مداوم مردم فلسطین توسط نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست مورد آزار و اذیت، ضرب و شتم و تجاوز مالی و جانی قرار می‌گیرند.

نظامیان رژیم کودک‌کش صهیونیستی که تا دندان مسلح هستند بارها به مردم، کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطینی حمله کرده و به آنان آسیب زده‌اند و بارها فیلم جنایات های آنان منتشر شده و مدعیان حقوق بشر در دنیا نه‌تنها به آنان اعتراض نکردند بلکه همیشه از آنان حمایت کرده‌اند.

به تازگی و پس از به رسمیت شناختن قدس  توسط ترامپ به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ، اعتراضات جهانی نسبت به این اقدام حتی از طرف متحدان اروپایی دولت آمریکا سرازیر شد ، و مردم فلسطین نیز با تظاهرات و هر روشی که امکان دارد، انزجار خود را نسبت به این اتفاق ابراز داشته اند. نظامیان صهیونیست نیز در مقابل سرکوب وحشیانه را سرلوحه کار خود قرار داده و به کوچک و بزرگ رحم نمیکنند.

دریکی از برخورد های وحشیانه مزدوران صهیونیست می توانید فیلم یورش نظامیان مجهز به سلاح‌های پیشرفته به چند نوجوان بی‌دفاع فلسطینی را بینید.

انتهای پیام /

حمله نظامیان صهیونیست به نوجوانان فلسطینی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد وحشیانه نظامیان صهیونیست با نوجوانان فلسطینی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..