تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از آلبوم جدید «علیرضا عصار» به نام «جز عشق نمی‌خواهم»

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آلبوم جدید علیرضا عصار تحت عنوان «جز عشق نمی‌خواهم» سه شنبه 28 آذر روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

جدیدترین آلبوم عصار در ده قطعه به نام‌های: «فتوای تاک، نستعلیق حیرانی، نوجوونی، جز عشق نمی‌خواهم، بیداری، معبد ترانه، اصلا به من چه، منتظر بودم، ای یار غلط کردی، بت‌ها» و با حضور هنرمندانی چون پویا نیک‌پور، گروه دارکوب، امیر توسلی و خود علیرضا عصار در بخش آهنگسازی تهیه و تولید شده است.

ترانه‌های این آلبوم از سروده‌های روزبه بمانی، افشین مقدم، سعید امیراصلانی، حافظ ایمانی و مولانا است و در بخش تنظیم نیز پویا نیک‌پور، سعید زمانی، گروه دارکوب، امیر توسلی و خود عصار حضور و همکاری داشته‌اند.

جدیدترین آلبوم علیرضا عصار با تهیه کنندگی محمد جلیل‌پور تولید شده است.

گفتنی‌ است؛ کنسرت علیرضا عصار با اجرای برخی قطعات آلبوم جدیدش در تاریخ 11، 12 و 13 دی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از آلبوم جدید «علیرضا عصار» به نام «جز عشق نمی‌خواهم»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..