تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی 150 تا 200 "صرافی مخفی" داع

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برونو دال مدیر این سازمان در ارائه گزارش خود با محوریت "خطرات پولشویی‌ها و حمایت مالی از تروریسم" در سال ۲۰۱۶ به خبرنگاران گفت: ما در راستای مشخص کردن ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن از حامیان مالی نیروهای داعش که اساسا در لبنان و ترکیه حضور دارند، تلاش کردیم.

وی افزود: آن صراف‌های پنهانی داعش که به صورت مخفیانه فعالیت می‌کنند اموالی را دریافت می‌کنند تا به داعش قدرتی را برای ادامه فعالیتش بدهند.

بیشتر بخوانید: لانه جدید داعش کجاست؟

برونو دال ادامه داد، سازمان در تعیین حامیان مالی جدید داعش که بر حمایت مالی خارجی حساب باز کرده تمرکز کرده است.

وی افزود: یک حساب باز کردن استراتژیک واقعی همزمان با پراکنده شدن داعش مطرح است که در زمینه تعیین اماکن حامیان مالی جدید داعش است تا شناسایی اماکن استقرار داعشی‌ها در آینده را هم برای ما راحت‌تر سازد.

همزمان با خروج داعش از عراق و سوریه این گروه از منابع مالی اولیه خود نظیر غنایم جنگی و باج‌خواهی از ساکنان محروم شده و به دنبال منابع مالی خارجی است.

به گفته این مقام فرانسوی، این سازمان همچنین نظارت بیشتری بر شیوه حمایتی قدیمی‌تر از داعش نظیر سازمان‌های انسان‌دوستانه و فرهنگی دارد تا مانع از استفاده از این ارگان‌ها برای تامین مالی آن شود.

وی افزود: تلاش ما اساسا در نظارت بر شاخص‌های معتبر و ضعیف افراط‌گرایی و شیوه‌های مالی است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

فرانسه ۱۵۰ تا ۲۰۰ "صرافی مخفی" داعش را شناسایی کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی 150 تا 200 "صرافی مخفی" داع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..