تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای بیماری که بدون بخیه‌زدن تحویل خانواده‌اش دادند+تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یکی از موارد جدید، جراحان فراموش کردند عضو جراحی‌شده زنی را بخیه بزنند و پس از آن‌که پیکر بی‌جان وی را به خانواده‌اش تحویل دادند و تظاهراتی در این زمینه صورت گرفت، ناچار شدند با مراجعه به خانه بستگان وی، مشغول بخیه‌زنی در گوشه آشپزخانه شوند.

در پی بروز حادثه‌ای برای یک زن ۲۳ ساله که هویت وی «نیتو شارما» اعلام شده، این زن براثر شوک الکتریکی در روستای پاگرانی در منطقه سیرونج جان باخت و پلیس پیکر وی را برای کالبدشکافی به بیمارستانی دولتی در مادایا پرادش هند فرستاد.

 بیماری را بدون بخیه‌زدن تحویل خانواده‌اش دادند! +تصاویر

پزشکان پس از کالبدشکافی و نوشتن گزارش خود، پیکر این زن جوان را در بسته پلی‌اتیلن مخصوص مردگان گذاشت و تحویل نزدیکانش داد اما خانواده‌اش پس از بازگشت به محل اقامت خود متوجه شدند پیکر عزیزشان در خونابه غرق شده است و بریدگی‌ها و شکاف‌های عمیقی در سمت چپ گردن وی ایجاد شده و به حال خود رها شده است.

 بیماری را بدون بخیه‌زدن تحویل خانواده‌اش دادند! +تصاویر

این موضوع مردم محلی و بستگان دیگر را شوکه کرد و آنها برای اعتراض تظاهراتی را شکل دادند که با انتشار خبر آن تازه مسئولان بیمارستان متوجه شدند فراموش کرده‌اند پس از کالبدشکافی، قسمت‌های بریده‌شده را بخیه کنند.

بنابر این گزارش، مسئولان بیمارستان با فرستادن کسی برای بخیه‌زدن پیکر زن جانباخته، به خانه‌ای که در آن نگهداری می‌شد، در گوشه آشپزخانه شروع به بخیه زدن اعضا و جوارح مرده کردند و بسیاری از مردم معترض هم در این زمان در محل جمع شده بودند.

 پس از اعتراضات، سه پرستار به دلیل سهل‌انگاری از کار خود تعلیق شدند. منابع تاییدنشده گفته‌اند فردی که برای بخیه‌زنی فرستاده شده نیز پیرمردی مسن بوده که با نخ و سوزن کار بخیه‌زدن را در گوشه آشپزخانه انجام داده و کار اصلی وی در واقع دستیاری در مرده‌شویخانه بوده است! تصویری که از اقدام به بخیه‌کردن پیکر متوفا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، عنوان یکی از پربیننده‌ترین تصاویر را به خود اختصاص داده است.

منبع: سلامت آنلاین

انتهای پیام/

پزشکان زنی را بدون بخیه زدن تحویل خانواده‌اش دادند!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای بیماری که بدون بخیه‌زدن تحویل خانواده‌اش دادند+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..