تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با سایت های پر طرفدار دنیا آشنا شوید+اینفوگرافیک

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبگاه، تارنما یا سایت  مجموعه‌ای از صفحات وب حاوی محتوای مالتی‌مدیا است که دارای یک دامنه اینترنتی یا زیردامنه اینترنتی مشترک‌اند و توسط حداقل یک سرور وب انتشار داده می‌شود وبگاه‌ها روی شبکه پروتکل اینترنت مثل شبکهٔ اینترنت یا شبکه محلی قرار می‌گیرد.


با پیشرفت تکنولوژی و رواج اینترنت روز به روز به تعداد این سایت ها افزوده شد و کاربران زیادی از آنها استفاده کردند، در میان سایت های بیشماری که در دنیا در حال فعالیت است ، برخی بسیار پرطرفدار شده اند.

بیش از 30 میلیون پرتال فعال در فضای وب وجود دارد که توسط بیش از 2 میلیون کاربر از 200کشور دنیا روزانه مورد بازدید قرار می گیرد.

درادامه تصویری از  پرطرفدار ترین سایت های دنیا را در قالب اینفوگرافیک مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

پربازدید ترین سایت های دنیا از نظر الکسا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با سایت های پر طرفدار دنیا آشنا شوید+اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..