تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس یادگاری قهرمان بلند آوازه کشتی دنیا و المپیک با حمید سوریان

عکس یادگاری قهرمان بلند آوازه کشتی دنیا و المپیک با حمید سوریانبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید سوریان، نابغه کشتی فرنگی ایران و جهان در صفحه اینستاگرامش تصویری از خود در کنار  رومن ولاسوف کشتی گیر سر شناس و نامی روسیه را که دارنده 2 طلای المپیک 2 طلا و 1 نقره جهان است منتشر کرد.

این کشتی گیر خوش اخلاق روس‌ها که جزو معدود کشتی گیران پر طرفدار روسی در ایران است بارها از کشور ایران و حمید سوریان به نیکی یاد کرده و همیشه سوریان را تحسین کرده و از او به عنوان بی همتا یاد کرده است، چندی قبل برای زلزله کرمانشاه هم با زبان فارسی در اینستاگرامش تسلیت گفته بود.

حمید سوریان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"به نام حضرت دوست.
به لطف خدا فرصتی دست داد تا در کنار دوستان و قهرمانان نام آور ایرانی و روس باشم.
در کنار مصاحبت و فیض بردن از هم نشینی با دوستان همیشگی ام، مجالی فراهم شد تا با رفیق دوست داشتنی ام "رومن ولاسوفِ" روس، قهرمان بلند آوازه‌ی دنیای کشتی هم گپ و گفتی داشته باشم.
"رومَن" که در دنیای قهرمانی اعجوبه‌ای است صاحب سبک و بی بدیل، بار‌ها ثابت کرده در دنیای پهلوانی و اخلاق هم "ولاسوفی" است برای خودش و اینکه بار‌ها در صفحات اجتماعی به مواردی، چون زلزله کرمانشاه و ... اشاره کرده، نشان از دگردوستی و محبتش است و به همین خاطر بر خود دیدم تا با افتخار از او و سجایای اخلاقی اش یاد کنم.
بی شک و بلا تردید، از بزرگمردی چو او، به نیکی در دفتر تاریخ کشتی یاد خواهد شد."

 عکس یادگاری قهرمان بلند آوازه کشتی دنیا و المپیک با حمید سوریان

انتهای پیام/

عکس کشتی گیر سر شناس و نامی روسیه با حمید سوریان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس یادگاری قهرمان بلند آوازه کشتی دنیا و المپیک با حمید سوریان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..