تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژاپن دیسپلی از LCD جدید با تراکم پیکسل 803ppi رونمایی کرد

ژاپن دیسپلی نمایشگر LCD ویژه‌ی واقعیت مجازی خود را با تراکم پیکسل 803ppi به نمایش گذاشت؛ این شرکت همچنین صفحه نمایشی با تراکم 1000ppi در راه دارد.

گوشی‌های هوشمند امروزی از تراکم پیکسل بالاتر از 500ppi برخودار هستند؛ اما هدست‌های واقعیت مجازی با این تراکم پیکسل، اغلب با افکت Screen Door مواجه می‌شوند. هدست‌ها از لنزهایی برخوردارند که روی صفحه نمایش زوم می‌کنند، بنابراین خطوط پیکسل‌های نمایشگر به وضوح دیده می‌شود که این مساله هنگام بازی یا پخش ویدیوی واقعیت مجازی آزاردهنده است.

تولیدکننده‌های صفحه نمایش به دنبال رفع این مشکل و بالا بردن تراکم پیکسل هستند. شرکت سامسونگ اوایل سال 2017 از نمایشگری با تراکم پیکسل 858ppi رونمایی کرد. شرکت ژاپن دیسپلی نیز به‌تازگی از صفحه نمایشی با تراکم 803ppi رونمایی کرده و قصد دارد تا نیمه اول سال 2018، نمایشگر LCD دیگری را با تراکم پیکسل 1000ppi عرضه کند.

803ppi LCD

صفحه نمایش جدید ژاپن دیسپلی از نوع LTPS TFT IPS LCD بوده و در اندازه ۳٫۶ اینچ با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۹۲۹ ساخته شده است؛ این نمایشگر از روشنایی ۱۵۰ نیت و نرخ به‌روزرسانی 90A Hz بهره می‌برد.

هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت، مشتری خاصی برای این صفحه نمایش دارد یا خیر؛ اما با تولید نمایشگرهایی با تراکم پیکسل بالاتر تا نیمه اول سال آینده، چنین صفحه نمایشی می‌تواند یک راه چاره‌ی موقتی باشد.

در حال حاضر، این میزان تراکم پیکسل از بسیاری نمایشگرهای مخصوص واقعیت مجازی بالاتر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژاپن دیسپلی از LCD جدید با تراکم پیکسل 803ppi رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..