تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد ۲۰ درصدی عرضه‌ اپل واچ 3 در سال ۲۰۱۸

گزارش‌ها حاکی است عرضه‌ی اپل واچ 3 تا پایان سال آینده، با رسیدن به رقم ۲۳ تا ۲۵ میلیون دستگاه، ۲۰ درصد افزایش خواهد داشت.

یکی از تامین‌کننده‌های منابع اپل‌واچ، میزان درآمد نوامبر گذشته این محصول را ثبت کرده که نسبت به سال گذشته، ‌رشد ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد. این میزان رشد به دلیل مولفه‌های فناوری SiP بوده است.

منابع خبری این حوزه مدعی شدند که تامین کننده‌های منابع تایوانی انتظار دارند که سفارش‌ اپل واچ 3 تا سال آینده به ۲۳ تا ۲۵ میلیون دستگاه برسد.

به گزارش دیجی‌تایمز، گروه ASE وظیفه‌ی بسته‌بندی و آزمایش فرکانس رادیویی، وای‌فای و تراشه‌های MEMS برای دستگاه‌های آیفون و اپل واچ را به عهده دارد. بنابراین انتظار می‌رود درآمد فصلی در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷ رکورد تازه‌ای را به ثبت برساند.

این منابع مدعی هستند که محبوبیت اپل واچ 3، تمرینات ورزشی این دستگاه و قابلیت‌های سلامت فردی آن در بازار محصولات مصرفی الکترونیکی رو به افزایش است. عرضه‌‌ی نهایی این دستگاه در سال ۲۰۱۸ احتمالا به ۲۵ میلیون واحد می‌رسد.

گزارش‌های منتشر شده توسط منابع تامین کننده قطعات را نمی‌توان چندان موثق دانست. اطلاعات این منابع محدود است و تنها با استناد به سفارش‌های اپل، برآورد می‌شود. تامین کننده‌ها معمولا از سفارشاتی که شرکت‌های رقیب ثبت کرده‌اند، اطلاعی ندارند.

یکی از شرکت‌های تابع فاکسکان به نام ShunSin Technology ماه گذشته گزارش کرده بود که از سال آینده، جزو تامین‌کننده‌های تکنولوژی SiP اپل خواهد بود. اما با توجه به جدیدترین گزارشی که منتشر شده، اپل احتمالا تا سال ۲۰۱۹ چنین تغییری ایجاد نخواهد کرد.

Apple Watch 3 در لیست ۱۰ گجت برتر 2017 مجله TIME قرار داشت. اپل در چهار آگهی تبلیغاتی خود از این محصول به عنوان یک هدیه خوب برای تعطیلات نام برده است. این شرکت همچنان قابلیت‌های بیشتری را از طریق Apple Pay Cash و GymKit، به اپل واچ 3 اضافه خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد ۲۰ درصدی عرضه‌ اپل واچ 3 در سال ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..