تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آدم ربایی در کمتر از 30 ثانیه + فیلم

آدم ربایی در ملا عامبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی زیر صحنه‌های هولناکی از یک آدم‌ربایی در مالزی را نشان می‌دهد. 

در این ویدئو که توسط دوربین‌های امنیتی ثبت شده است، زنی 43 ساله پس از خروج از محل کارش، با زور و فشار توسط دو آدم ربا ربوده و به قتل رسید. 

این دو نفر با توقف خودوری خود به عنوان مسافرکش در مقابل زن، او را فریب داده و اقدام به ربودن او کردند. یکی از آنها با نقشه قبلی، پیاده شد و در حرکتی ناگهانی سعی کرد زن را به زور درون خودرو بکشاند و وقتی با مقاومت قربانی روبه‌رو شدف، همدستش هم به یاری او آمده و زن را به درن خودرو کشید.

دو نفر از کارکنان کارخانه که شاهد این اتفاق بودند به سمت خودرو دویدند اما تا قبل از رسیدن آنها آدم ربایان پا به فرار گذاشته و صحنه را ترک کردند. برادر قربانی جریان آدم‌ربایی را به پلیس گزارش داد. در پی تحقیقات انجام شده روشن شد آدم ربایان به ضرب گلوله زن رابه قتل رسانده بودند.

جزئیات این اتفاق را در ویدئو  زیر مشاهده کنید.  

آدم ربایی در ملا عام

انتهای پیام/

 آدم ربایی درسه سوت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آدم ربایی در کمتر از 30 ثانیه + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..