تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه کسانی در خطر درد قفسه سینه ناشی از تنگی عروق کرونر قرار دارند؟

چه کسانی در خطر درد قفسه سینه ناشی از تنگی عروق کرونر قرار دارند؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود قاسمی‌ متخصص قلب و عروق، گفت: یکی از تظاهرات رایج تنگی عروق کرونر اصطلاحا درد قفسه سینه است که باید مشخصات خاصی داشته باشد که در بیمار مستعد بیماری‌ها، بعد از معاینه بیمار پزشک تشخیص می‌دهد که آیا منشا این درد تنگی رگ‌های قلب یا تشخیص‌های افتراقی مثل مشکلات گوارشی است.

وی با اشاره به جمعیت در خطر، ادامه داد: جمعیت در خطر عمدتا مردان بالای ۴۰ سال و زنان بعد از یائسگی یا افرادی هستند که در این محدوده سنی یا حتی پایین‌تر قرار دارند و دارای ریزفاکتورها یا علامت خطرساز بالایی مثل دیابت پیشرفته یا درمان نشده، چاقی مفرط، مصرف سیگار و فشار خون بالا هستند.

قاسمی‌اضافه کرد: بیمارانی که دردهای مشکوک داشته باشند باید به مراکز دارای صلاحیت برای معاینه و بررسی مراجعه کنند.

این متخصص قلب و عروق با اشاره به علائمی‌که باید در زمان بروز این دردها توجه کرد، گفت: بیمار باید بداند که در معرض خطر هست یا نه، از آن گذشته باید به علامت غیرعادی‌ای در قفسه سینه که قبلا هم تجربه آن را نداشته به ویژه اینکه مرتبط با فعالیت همراه با احساس درد، فشردگی، تنگی نفس غیرعادی و سوزش زیر جناق سینه توجه داشته باشد.

منبع: طبنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه کسانی در خطر درد قفسه سینه ناشی از تنگی عروق کرونر قرار دارند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..