تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «موج کوتاه»

پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «موج کوتاه»به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم کوتاه «موج کوتاه» به تهیه‌کنندگی مشترک افسانه پلویی و انجمن سینمای جوانان ایران پس از چهار روز فیلمبرداری در شهرری به اتمام رسید.

فیلمنامه این اثر روایت‌گر داستان مردی‌ است که با صدای مزاحم محیطش دست به گریبان است و برای ساکت کردنش دست به هرکاری می‌زند.

اسماعیلی پیش از این سه فیلم کوتاه «نیوزیف»، «ارتش پنهان» و «عملیات ۷۴۷» را در کارنامه خود دارد و در ده‌ها جشنواره داخلی و خارجی جوایز متعددی را دریافت کرده است.

پدرام شریفی نقش اصلی این فیلم را به عهده دارد و سایرعوامل تولید این فیلم عبارتند از:

نویسنده: محمد اسماعیلی، مدیر فیلم‌برداری: مجید گرجیان، طراح صحنه و لباس: افسانه پلویی، طراح گریم: پدرام زرگر، مدیر صدابرداری: امیر عاشق‌حسینی، مجری طرح: رضا اکبری، عکاس: باران کریمی، تدارکات: حسین فرهادی روزبهانی، خدمات: عزیزالله اصغری، حمل و نقل: اسدالله علیپور و منوچهر رشیدی.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «موج کوتاه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..