تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان بورس نماد‌ های وب را به دلیل ابهام در ارزش‌گذاری متوقف کرد

خرید و فروش نماد های‌وب در بازار بورس و اوراق بهادار تهران به علت شفاف نبودن در ارزش‌گذاری تا اطلاع بعدی متوقف شده است.

دقایقی پیش نماد معاملاتی «های وب» که توانسته است با سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومانی در کمتر از سه ماه ارزش بازار سهام خود را به بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان افزایش دهد، به دلیل ابهام در ارزش‌گذاری متوقف شد.

 محسن خدابخش، مدیر نظارت بر بازارها و بورس‌های سازمان بورس، در خصوص دلیل توقف نماد «های وب» گفت:

ابهامات در زمینه گزارش‌های کارشناسی و دریافت نشدن پاسخ در خصوص استعلامات نهاد ناظر، باعث توقف نماد این شرکت شده است.

 ابهام‌های قابل تأمل بر سر روش و مبنای محاسبه ارزش‌گذاری گزارش هیئت سه‌نفره کارشناسان رسمی و همچنین مشاور سرمایه گذاری نیکی گستر، اصلی‌ترین چالش سازمان بورس با ناشر های وب بوده است.

این در حالی است که عصر روز گذشته تا پاسی از شب نشستی با حضور مدیر عامل، معاون بورس تهران، جمعی از خبرنگاران و برخی از سهامداران عمده این شرکت برای پاسخگویی به ابهام‌ها برگزار شد که با حاشیه‌های عجیبی مواجه بود.

های‌وب در ماه‌های اخیر یکی از پرحاشیه‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه‌ی اینترنت کشور بوده است. های‌وب برای تقویت مواضع خود در بازار اینترنت کشور، چندی پیش پارس‌آنلاین، یکی از بزرگ‌ترین رقبای خود را با مبلغ ۸۸۲ میلیارد تومان تصاحب کرد. بر اساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، های‌وب اعلام کرده است که انتظار دارد تا در پایان سال ۱۳۹۶، پارس‌آنلاین سود خالص ۸۰ میلیارد تومانی عاید این کمپانی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان بورس نماد‌ های وب را به دلیل ابهام در ارزش‌گذاری متوقف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..