تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزايش صادرات برق ارمنستان به ايران

رايزن بازرگاني جمهوري اسلامي ايران در ارمنستان از همكاري‌هاي 2 كشور ايران و ارمنستان در راستاي صادرات گاز و برق بين 2 كشور خبر داد و گفت: با بهره برداري از خط سوم انتقال برق بين 2 كشور، ظرفيت صادرات برق ارمنستان به كشورمان 3 برابر افزايش خواهد يافت.

به گزارش شمانیوز: هاماياك آواديس يانس رايزن بازرگاني جمهوري اسلامي ايران در ارمنستان با بيان اينكه جلسه اي با حضور مسوولان ايران و ارمنستان براي تشريح آخرين وضعيت همكاري هاي اين 2 كشور درحوزه برق و گاز برگزار شد گفت: در اين جلسه بر همكاري هاي دوجانبه در حوزه انتقال برق و گاز و همچنين بر اهميت اجراي خط سوم انتقال برق فشار قوي بين 2 كشور و تكميل به موقع اين طرح تاكيد شد.

وي با اشاره به اين كه  اين پروژه به منظور تهاتر برق و گاز و انتقال برق حاصل از عرضه گاز كشورمان به ارمنستان اجرا مي‌شود اذعان كرد: اين طرح با تامين مالي بانك توسعه صادرات  ايران دردست احداث است همچنين با بهرداري از خط سوم انتقال برق بين 2 كشور ظرفيت صادرات برق ارمنستان به كشورمان 3 برابر افزايش خواهد يافت.

 منبع: روابط عمومی سازمان توسعه تجارت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزايش صادرات برق ارمنستان به ايران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..