تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام دهکردی و عارفه لک به «تب سرد روی پیشانی داغ» پیوستند

پیام دهکردی و عارفه لک به «تب سرد روی پیشانی داغ» پیوستندبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیام دهکردی و عارفه لک به نمایش «تب سرد روی پیشانی داغ» به کارگردانی حسن عابدی پیوستند.

نمایش «تب سرد روی پیشانی داغ » اثر علی حاتمی نژاد و به کارگردانی حسن عابدی از اول دی ماه96 ساعت 18 اجرا خواهد شد.

«تب سرد روی پیشانی داغ» داستان نازی و کیوان است که تصمیم گرفتند، با دعوت شبانه از دوستانشان خبر جدایی‌شان را اعلام کنند. آنها دلیل جدایی‌شان را خستگی از هم می دانند. شب می شود اما...

پیام دهکردی، عارفه لک، فرشاد فهیمی، باران شادپوری گروه بازیگران این نمایش هستند.

وحید لک (مجری طرح و مدیر تولید )، محمد صمدی ( دستیار کارگردان)، پیام نیکخواه ( عکس)، سعید حسنلو (طراح صحنه و نور )، میلاد نظیفی، حیدری (دستیاران صحنه)، جعفر حجازی (طراح صدا و جلوه های بصری)، عارفه لک (طراح لباس)، طراح پوستر و بروشور (مسعود زمانی) برخی از عوامل این نمایش هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام دهکردی و عارفه لک به «تب سرد روی پیشانی داغ» پیوستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..