تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




6 کشوری که عکاسی در آن‌ها ممنوع است!

6 کشوری که عکاسی در آن ممنوع است!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر از آن دسته افرادی هستید که به عکاسی و ثبت تصاویر علاقمندید، این مطلب برایتان بسیار مفید خواهد بود؛ معرفی 6 کشوری که عکاسی در آنها باید طبق قوانین و شرایط خاصی انجام شود.

1- ایالات متحده آمریکا؛ عکاسی از ملک‌های خصوصی ممنوع است و باید از مالک اجازه گرفته شود.

2-کره جنوبی؛ جرم عکاسی بدون اجازه زندان است؛ عکاسی از زنان بدون اجازه آنها حتی در اماکن عمومی جرم بوده و فرد متخلف محکوم به 5 سال زندان و یا پرداخت 10  میلیون یورو است.

3-امارت متحده عربی؛ عکاسی از قصرها ممنوع است، جریمه‌ای 1 تا 3 ماه و یا پرداخت 1360 دلار است. در بسیاری از مناطق این کشور به دلیل خرافه‌های بومی ممنوع است پس عکاسی از ساختمان‌های دولتی، پل‌ها  و قصرها ممنوع است.

4- کره شمالی؛ اقدام به هر کاری بدون اجازه ممنوع است، محدودیت‌های شدید در حرکات و رفتار، هرگز نباید بدون راهنما هتل را ترک و یا عکاسی کنید.

5- انگلیس؛ عکس‌های تبلیغاتی ممنوع است، توریست‌ها در هر نقطه‌ از این کشور اجازه گرفتن عکس‌های مبتدی و غیر حرفه‌ای دارند اما عکس‌های تبلیغاتی ممنوع است، بطور مثال عکاسی از میدان ترافالگار و میدان پارلمان لندن تنها با اجازه شهردار لندن ممکن خواهد شد.

6-ژاپن؛ عکاسی از مجسمه‌ها  و معابد بودا ممنوع است، به اعتقاد آنها عکاسی ارواح را آزار می‌دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «6 کشوری که عکاسی در آن‌ها ممنوع است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..