تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از خودروی متفاوت «رنو»

۶۴۵۲۶۹

۲۹  بازدید

سیمبویز ( Symboiz ) نام کانسپت جدید رنو است که نسبت به محصولات دیگرش تفاوتهای بسیاری دارد.

وبسایت مشرق: سیمبویز به معنی "زندگی باهم” است و همانطور که از اسمش هم پیداست این خودرو به صورت بی سیم به خانه راننده متصل می شود و رنو نشان داده است که چطور می شود یک ماشین را عنوان یک اتاق کوچک به خانه اضافه کرد.

4.7 متر طول ، 1.98 متر عرض و 1.38 متر ارتفاع ابعاد رنو سیمبویز را تشکیل می دهند. این خودرو از وزن زیادی برخوردار نیست و نیمه ی بالای آن از شیشه ساخته شده است.

رنو سیمبویز ( Renault Symbioz ) از دو موتور الکتریکی بهره می برد که 661 اسب بخار تولید می کند و شتاب آن کمتر از 6 ثانیه است که البته به گفته رنو این اعداد و ارقام با توجه به پیشرفت تکنولوژی تغییر خواهند کرد چرا که این خودرو نگاهی به سال 2030 دارد.

در این خودرو سه حالت رانندگی قابل انتخاب است : کلاسیک، پویا و حالت AD که در این حالت موقعیت صندلی ها برای تعامل با سرنشینان تغییر میکند.

رونمایی از خودروی متفاوت «رنو»  رونمایی از خودروی متفاوت «رنو»  رونمایی از خودروی متفاوت «رنو»  رونمایی از خودروی متفاوت «رنو»  رونمایی از خودروی متفاوت «رنو»  رونمایی از خودروی متفاوت «رنو»  رونمایی از خودروی متفاوت «رنو» 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از خودروی متفاوت «رنو»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..