تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امتیازات پرسپولیس به باد می‌رود/ استقلال به قهرمانی امیدوار شد

امتیازات پرسپولیس به باد می رود/ استقلال به قهرمانی امیدوار شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ باشگاه پرسپولیس با رای فیفا باید مبلغی بیش از 2 میلیارد برای شکایت بازیکنی پرداخت کند که برای این تیم سودی نداشته است و البته از شاهکار های مدیریتی در پرسپولیس محسوب می شود.

باشگاه پرسپولیس در صورتیکه نتواند پول گولچ را در مهلت تعیین شده پرداخت کند با کسر امتیاز از سوی فیفا روبرو خواهد شد و این موضوع برای این تیم درست در زمانیکه با امتیازات بالا قهرمانی نیم فصل را بدست آورده اند بسیار گران تمام می شود.

از سوی دیگر کسر امتیاز از باشگاه پدیده باعث شد این موضوع جدی تر از قبل پی گیری شود و سرخپوشان به تکاپو بیفتند تا هر چه سریعتر این بدهی را تسویه کنند.

باشگاه استقلال در شرایط موجود بسیار امیدوار است که با کسر امتیاز از پرسپولیس بتواند در نیم فصل دوم فاصله خود را با پرسپولیس کم کند و درست زمانیکه کمتر هواداری فکر می کرد استقلال بتواند در کورس قهرمانی قرار گیرد، آبی پوشان برای قهرمانی خیز بردارند.

انتهای پیام/

احتمال کسر امتیاز از پرسپولیس قوت گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امتیازات پرسپولیس به باد می‌رود/ استقلال به قهرمانی امیدوار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..