تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چراغ سبز وزیر به کی روش برای رفع مشکلات

۶۴۵۲۶۳

۲۶۵  بازدید

وزیر ورزش و جوانان حمایت قاطعانه ای از تیم ملی انجام داد و به کارلوس کی روش اطمینان خاطر داد که این تیم تا جام جهانی مشکلات مالی نداشته باشد.

ورزش سه: روز گذشته جلسه ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال در جام جهانی با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش برگزار شد که دراین جلسه اعضا رای به حمایت کامل از شاگردان کارلوس کی روش دادند.

سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در ابتدای این جلسه با اشاره به گروه ایران در جام جهانی روسیه گفت: قرعه دشواری داریم ولی تیم ملی بسیار با انگیزه ای داریم، کادر مربیگری و فنی توانمندی هدایت تیم ملی را بر عهده دارد و مجموعه مدیران فدراسیون کاملا در خدمت تیم ملی هستند و دولت و وزارت ورزش و جوانان هم تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا تیم ملی ایران بدون دغدغه در عرصه بزرگ و معتبر جام جهانی حاضر شود.

وی ادامه داد: حضور ایران در جمع کشورهای حاضر در میدان بزرگ و معتبر جام جهانی بسیار مهم است و تیم ملی، پشتیبانی کامل دولت، وزارت ورزش و جوانان را به همراه دارد و هدف ما کسب افتخار و حضور مقتدرانه و افزایش غرور ملی و شادی جوانان و مردم است.

وزیر ورزش گفت: تیم ملی با خاطری آسوده  فقط به فکر بازی های تدارکاتی و نتایج خوب در مرحله نهایی جام جهانی باشند ما بهترین، کاملترین و مجهزترین کمپ را در روسیه برای تیم ملی در نظر گرفته ایم و این کمپی بود که قرار بود در اختیار تیم ملی فوتبال ایتالیا باشد

سلطانی فر افزود: جوانان بسیار با انگیزه ای داریم و مرد روزهای سخت و دشوار هستند و با حمایتی که دولت، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و مردم از تیم ملی کشور دارند امیدوارم تیم ملی نتیجه ای مناسب و شایسته شان فوتبال ایران در جمع بزرگان فوتبال جهان بدست آورد.

وزیر ورزش و جوانان درباره بودجه مورد نیاز برای اردوهای مختلف و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمام هزینه های مورد نیاز با هماهنگی بین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال تامین و پرداخت می شود و به خصوص کمپ ایران در روسیه یکی از بهترین و کاملترین کمپ های ورزشی جهان است که تمام مسایل مالی آن آماده شده و در اختیار تیم ملی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چراغ سبز وزیر به کی روش برای رفع مشکلات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..