تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراجعه ۳۰ درصدی بیماران دیابتی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی/ ضرورت آگاهی داشتن افراد از مدیریت منابع مالی و انسانی

مراجعه ۳۰ درصدی بیماران دیابتی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی/ ضرورت آگاهی داشتن افراد از مدیریت منابع مالی و انسانیبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاطمه هاشمی‌ رفسنجانی‌ رئیس بنیاد امور بیماری‌های خاص صبح امروز در مراسم سومین کنگره اقتصاد سلامت‌ که در هتل پارسیان برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های گذشته به دلیل مسائل تحریم، نیازمند استفاده بهینه از منابع را داریم‌ و مبحث‌ اقتصاد سلامت در بیشتر موارد نگاه‌ها به سمت درمان می‌رود.

وی بیان کرد: بحث پیشگیری و درمان باید در کنار هم دیده‌ شود‌، به طوری‌ که در زمینه‌ درمان تربیت‌ پزشک، ساخت بیمارستان‌ و تهیه دارو باید در کنار یکدیگر‌ قرار بگیرند‌.

60 درصد بیماران دیالیزی‌ دچار عارضه‌ دیابت‌ هستند

هاشمی با بیان اینکه دولت عضوی از آکادمی اقتصاد سلامت است و به تنهایی قادر نبوده سرفصل‌ها را برای این حوزه برنامه‌ریزی کند‌، افزود: در آکادمی سلامت نیازمند افرادی‌ هستیم که مدیریت منابع انسانی و مالی را بلد باشند و راه‌های هزینه کردن منابع محدود مالی را بدانند.

وی عنوان کرد: 30 درصد از مراجعان به بیمارستان‌ها ارتباطی مستقیم و یا غیرمستقیم‌ با عارضه‌ دیابت دارند، به طوری که 60 درصد بیماران دیالیزی‌ دچار عارضه‌ دیابت‌ هستند که باید کنترل و نظارت بر درمان آنها انجام شود.

هاشمی با اشاره به اینکه برای رسیدن از وضعیت‌ موجود به وضعیت مطلوب‌ باید برنامه‌ها و سیاست‌هایی را برای اقتصاد سلامت تعریف کرد، تأکید کرد: معمولاً در خارج از کشور گروه‌هایی خارج از وزارت بهداشت این برنامه‌‌ریزی‌ها را انجام می‌دهند‌.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراجعه ۳۰ درصدی بیماران دیابتی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی/ ضرورت آگاهی داشتن افراد از مدیریت منابع مالی و انسانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..