تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازگار نبودن منابع و هزینه کرد‌ها در بیمه‌ها/ لزوم ایجاد منابع پایدار در حوزه سلامت

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح کرد؛

سازگار نبودن منابع و هزینه کرد‌ها در بیمه‌ها/ لزوم ایجاد منابع پایدار در حوزه سلامتبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همایون یوسفی نایب رئیس‌ کمیسیون بهداشت و درمان مجلس صبح امروز در حاشیه مراسم سومین کنگره آکادمی اقتصاد سلامت ایران‌ که در هتل پارسیان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقتصاد سلامت مقوله‌ای مهم در زمینه‌ اجرای اقتصاد مقاومتی است و در حوزه سلامت اگر ما نتوانیم منابع و مصارف‌ را مدیریت مناسب کنیم با مشکلات جدی در آینده روبرو می‌شویم.

وی بیان کرد: ارتقاء سلامت به وسیله اقتصاد سلامت امکان‌پذیر است و این کار صرفه‌جویی از منابع نبوده بلکه‌ هزینه‌ها و منابع‌ مدیریت‌ می‌شود.

ضرورت استفاده از نظر صاحب‌ نظران در تصمیم‌گیری‌ها

یوسفی با بیان اینکه منابع مخفی‌ در حال حاضر در کشور وجود دارد و ما باید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم، افزود: اقتصاد سلامت به عنوان یک راهبرد خوب باید در حوزه سیاستگذاری‌ آن را دخالت دهیم و در این راستا مجلس و دولت به این مقوله‌ واقف‌ هستند‌.

وی با اشاره به استفاده از نظرات‌ کارشناسان‌ در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌ها ادامه داد: بیمه‌ها جزئی‌ از اقتصاد سلامت محسوب می‌شوند که باید مشکل‌ آنها به زودی‌ برطرف‌ شود.

وی با اشاره به اینکه منابع و مصارف بیمه‌ها با هم سازگاری‌ ندارند و باید ساختارها را اصلاح کنیم، افزود: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در حال بررسی و اصلاح ساختار بوده و هدف اصلی ما این است که منابع پایداری را در حوزه سلامت ایجاد کنیم تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازگار نبودن منابع و هزینه کرد‌ها در بیمه‌ها/ لزوم ایجاد منابع پایدار در حوزه سلامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..