تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملی نشدن وعده شام در کنسرت یک خواننده!

عملی نشدن وعده شام در کنسرت ملایر!به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پانزدهم آذرماه جاری، حمید عسکری خواننده پاپ کشورمان در شهرستان ملایر به روی صحنه زنده رفت و در دو سانس برنامه اجرا کرد.

سانس دوم که قرار بود از ساعت 21 و 30 دقیقه شب در محل سینما بهمن ملایر شروع شود، تقریبا ساعت 22 و 15 دقیقه شروع شد.

بیات، مسئول سینما بهمن نقص فنی پیش از شروع سانس دوم را علت تاخیر دانست و در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به دلیل اینکه دستگاه های اجرای موسیقی بار زیادی را به شبکه برق رسانی سینما تحمیل می‌کرد و این اولین بار بود که در این سینما کنسرت اجرا می شد، حدود چهل دقیقه اجرا به تعویق افتاد که البته با تلاش ماموران برق شهرستان، مشکل بر طرف و برنامه شروع شد.

اما این همه ماجرای اتفاق افتاده در اجرای کنسرت در ملایر نبود. در مدتی که برق سیستم های صوتی در حال تعمیر بود، مجری مراسم (سبزواری) روی صحنه به مردم حاضر در سالن می گفت: آقای محمدی (تامین کننده مالی کنسرت و مدیر هتل کریم خان زند ملایر) به دلیل تاخیر پیش آمده عذر خواهی کرده و جمع این سالن (400 نفر) را روز بیستم آذرماه، از ساعت 21:00 به صرف شام میهمان هتل کریم خان زند می کند. با بلیت های خود تشریف بیاورید تا از شما پذیرایی شود!

تصاویر ارسالی شهروند خبرنگاران به پیامگیر باشگاه خبرنگاران جوان بیانگر واقعیتی است که در سالن اتفاق افتاده است.

مدیر سینما بهمن ملایر در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ مبنی بر اینکه آیا مجری مراسم از طرف آقای محمدی وعده شام داد یا نه، گفت : بله، ایشان به خاطر دلجویی از مردم به واسطه مجری وعده شام دادند.

اما روز 20 آذر ماه جاری (سال 96) وقتی مردم برای صرف شام، به میهمانی هتل کریمخان زند می روند؛ از ورود آنها ممانعت به عمل می آورند و می گویند آقای محمدی به مسافرت رفته است و هرچه که گفته به ما ارتباطی ندارد.

وقتی خبرنگار ما موضوع را پیگیری می کند، بعد از تماس های متوالی گوشی تلفن آقای محمدی، مدیر هتل کریمخان زند از دسترس خارج شده و دیگر جوابی نمی دهد.

اصغر حسنی تهیه کننده کنسرت حمید عسکری، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: این موضوع روز گذشته ( بیستم آذر ماه نود و شش) به بنده اطلاع داده شد که متاسفانه اسپانسر کنسرت خلف وعده کرده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه وعده شام از طرف شما ( تهیه کننده) بوده است یا خیر گفت: خود ما ( من و آقای عسکری و تیم نوازندگی) میهمان شهرستان بودیم و شب اولی که به شهر رسیدیم و در مجموعه هتل حضور یافتیم، شام دریافت نکردیم. به علاوه اینکه روز بعد وعده نهار را دو ساعت دیرتر از زمان عادی به ما دادند که غذا سرد شده بود.

وی در ادامه گفت: به علاوه ما به اوضاع بهداشتی هتل هم اعتراض کردیم و گفتیم که لطفاً موش ها را از فضای هتل بیرون کنید، که در جواب ما گفتند: اژدها ندیدید که، موش است که از بیابان می آید و همه جا هم پیدا می شود.

تهیه کننده کنسرت عسکری ادامه داد: بعد از برخوردهای بد هتل کریمخان زند ملایر، حمید عسکری مجموعه را ترک کرد و به محل سینما رفت تا برای برنامه آماده شود.

هاشمی در ادامه گفتگو اذعان کرد: نباید این را نادیده گرفت که این موضوع به شهر و مردم ملایر هیچ ارتباطی ندارد؛ چراکه مسئولان شهرستان و مردم صبور ملایر با ما بسیار همکاری کردند و حتی در مدت زمانی که این تاخیر طولانی پیش آمد اجازه دادند تا نقص فنی پیش آمده حل شود که من و آقای عسکری به شخصه از همه آنها سپاسگزاریم.

وی در ادامه افزود: به خاطر خونگرمی و صبوری مردم این شهر قرار شده است تا پیش از اتمام سال جاری ، یک برنامه دیگر در ملایر اجرا کنیم و بلیت ورود برای عموم مردم زیر پنجاه هزار تومان خواهد بود.

لازم به یاد آوری است که گفته می شود تامین کننده مالی این کنسرت، همه مطالبات سالن را نیز پرداخت نکرده است.


گزارش از پوریا سلیمان زاده

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملی نشدن وعده شام در کنسرت یک خواننده!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..