تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی جالب از حمله فیل خشمگین به اتوبوس!

لحظه حمله فیل خشمگین به یک اتوبوس ! فیلم//////////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حمله یک فیل خشمگین به یک اتوبوس و یک کامیون کوچک را به تصویر می کشد. این حادثه در استان یونان چین رخ داد و فیل عصبانی با حمله به اتوبوس، شیشه های جلوی آن را شکست.

این در حالی بود که در لحظه وقوع حادثه، راننده اتوبوس در داخل ماشینش گرفتار شده بود و قادر به فرار نبود. ویدئویی که توسط یک پهپاد تهیه شده است فیل خشمگین را در حال شکستن شیشه های اتوبوس نشان می دهد.

 در ادامه این فیل تلاش کرد تا یک کامیون کوچک پارک شده در نزدیکی اتوبوس را واژگون کند. در حالی که در اثر این دو حادثه به کسی آسیب وارد نشد اما گفته می شود که فیل به هر دو خودرو خسارت زیادی وارد کرده است.

 گفتنی است؛ بنا به گفته مقامات جنگلبانی چین، پرسه فیل ها در این منطقه از چین به تازگی زیاد شده است و آنها قصد دارند نظارت بیشتری بر فیل های این منطقه داشته باشند.

 انتهای پیام/

فیل خشمگین با حمله ناگهانی راننده اتوبوس را غافلگیر کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی جالب از حمله فیل خشمگین به اتوبوس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..