تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سید حسن خمینی به حواشی بودجه دفتر نشر آثار امام پاسخ داد +عکس

پاسخ اینستاگرامی سید حسن خمینی به انتقادات لایحه بودجه + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن خمینی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش در خصوص حواشی بودجه اختصاص یافته به دفتر نشر آثار امام توضیح داد . 

پس از ارائه لایحه بودجه توسط رئیس جمهور به  مجلس شورای اسلامی، انتقادات زیادی از سوی مردم و دستگاه‌های زیربط صورت گرفت. در لایحه‌ ارائه شده  میزان بودجه‌ای که برای مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام در نظر گرفته شده است  سبب شد تا انتقادات دامن این مجموعه را نیز بگیرد. 

سیدحسن خمینی به عنوان  مدیریت این مجموعه با انتشار پستی در اینستاگرام خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و با ذکر نکاتی در مقام پاسخگویی به انتقادات بر آمد . 

سید حسن خمینی در اینستاگرام خود چنین شرح داد:

" از روزی كه رئيس جمهور محترم بودجه را به مجلس تقديم داشت نقدهايی از اين امر در فضاي مجازي منتشر شد و بخشی از آن هم متوجه بودجه‌ای بود كه به چند موسسه كه به نوعی زير نظر من اداره می‌شوند ، اختصاص داشت. اين چند سطر را می‌خواستم همان موقع بنويسم ولی به ذهنم رسيد پس از آنكه فضا اندكی آرامش يافت اين مطلب را با شما در ميان بگذارم.

نخست؛ اينكه آنچه به مجموعه ما تعلق می‌گيرد در منظر همه شماست ، يك گام بلند به جلوست. هر چه بيشتر شفافيت صورت پذيرد سلامت بيشتر می‌شود و اينكه نقدها و تخطئه های دوستان امكان بازگويی می‌يابد پديده‌ای مبارك است. ممكن است چند نفری مرا بنوازند ولی شك نداشته باشيم كه اين مسير به سلامت سيستم می‌انجامد و امثال من را نيز از خطا و خطر مصون می‌دارد. مسئوليت محتاج نظارت يكايك مردم است. و به همين جهت حتی اگر تلخى هم كرديد اميدوارم نرنجم و ديگران هم نرنجند.

دوم اينكه هفته آينده دوستان دست اندركار در موسسه تنظيم و نشر آثار امام، به صورت جزيی، بخش های مختلف مربوطه را توضيح می‌دهند. يقين دارم مردمى كه دلسوزانه و خيرخواهانه موضوع را تعقيب می‌كنند به راحتى می‌فهمند كه توضيحات مذكور صحيح است يا از صحت برخوردار نيست. دوستی به من پيشنهاد كرده بود كه با ٥٪؜ بودجه ، سايت موسسه را مديريت كند. از ايشان می‌خواهم حتما پس از اطلاع از جزييات آنچه در مجموعه پرتال در حال انجام است، نظر خود را به من بدهند. مطمئن باشيد اگر در بخشی زياده‌روی شده باشد جلوی آن را خواهيم گرفت.

و بخش آخر كه از گفتنش لذت نمی‌برم آنكه ، لازم است دوستان عزيز بدانيد من و اعضاى بيت امام تا كنون از موسسه و حرم امام حقوق نگرفته‌ايم و ريالی از اين بودجه جز در مسير اهداف عمومی خرج نمی‌شود و ذره‌ای از آن به مصرف شخصی نمی‌رسد و دولت‌هاى مختلف و نهادهاى نظارتى با سلايق متفاوت همواره بر مصرف اين بودجه‌ها نظارت داشته‌اند. ممكن است كسی با اختصاص بودجه‌ای به يكی از حوزه‌های مختلف موافق نباشد ولی مطمئن باشيد هزينه شخصی در اين ميان وجود ندارد. اميد است پاسخ دوستان در اين موضوع راهگشا باشد. "

 پاسخ اینستاگرامی سید حسن خمینی به انتقادات لایحه بودجه + عکس

انتهای پیام/

پاسخ اینستاگرامی سید حسن خمینی به انتقادات بودجه اختصاصی دفتر نشر آثار امام +عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سید حسن خمینی به حواشی بودجه دفتر نشر آثار امام پاسخ داد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..