تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز تلخ جسد قطعه قطعه شده پسر جوان توسط پدرش در میاندوآب؟!

آتش نشانی شهرستان میاندوآب از پیدا شدن جسد قطعه قطعه شده پسر جوان مفقود شده بعد از ۷۰ روز در روستای سوگلی تپه میاندوآب خبر داد.

به گزارش شما نیوز ، آتش نشانی شهرستان میاندوآب از پیدا شدن جسد قطعه قطعه شده پسر جوان مفقود شده بعد از ۷۰ روز در روستای سوگلی تپه میاندوآب خبر داد.

بر اساس گزارش، قتل این پسر توسط پدرش صورت گرفته است، بعد از اعتراف پدر که جسد فرزند خود را بعد از به قتل رساندن قطعه قطعه کرده و در داخل چاهی با عمقی بیش از ۱۵ متر انداخته بود با اطلاع پلیس آگاهی به ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و با نظارت نیروی انتظامی جسد وی توسط مامورین آتش نشانی از داخل چاه بیرون کشیده شده و تحویل پلیس آگاهی شد. تحقیقات برای علل این قتل در حال انجام است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز تلخ جسد قطعه قطعه شده پسر جوان توسط پدرش در میاندوآب؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..