تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه سمبوسه گوشت

۶۴۰۸۲۹

۳۴۴  بازدید

ماهنامه سفره ایرانی - بیتا منوچهری: سمبوسه از غذاهای مورد علاقه جنوب ایران است که با سس تند سرو می شود. مواد داخل سمبوسه را می توان به دلخواه تغییر داد.

میزان سرو: 4 نفر

مواد لازم:

روغن: 2 ق س گوشت گوساله چرخ کرده: 350 گرم پیاز (ریز خرد شده): نصف یک عدد گوجه فرنگی (پوره شده): سه چهارم پیمانه فلفل دلمه ای قرمز (نگینی خرد شده): 2 عدد زیتون (خرد شده): یک چهارم پیمانه پودر سیر: یک دوم ق چ پودر آویشن: یک ق چ نمک: یک ق چ فلفل سیاه (پودر شده): یک دوم ق چ خمیر پیراشکی آماده: یک بسته زرده تخم مرغ: یک عدد سمبوسه گوشت 

طرز تهیه:

1. روغن را در ظرف مناسبی روی حرارت گرم کنید و پیاز ریز خرد شده را در آن تفت دهید.

2. گوشت چرخ کرده را اضافه کرده و تفت دهید تا گوشت کاملا برشته شود.

3. گوجه فرنگی پوره شده را اضافه و مخلوط کنید.

4. فلفل دلمه ای نگینی خرد شده، زیتون خرد شده، پودر سیر، آویشن، نمک و فلفل سیاه

5. پوره شده را به مواد اضافه کنید و اجازه دهید مواد حدود 15 دقیقه روی حرارت ملایم بپزند.

 6. مخلوط گوشت را روی خمیرهای پیراشکی قرار دهید و آنها را از وسط تا کنید و لبه ها را محکم کنید و با چنگال شکل دهید.

7. پیراشکی ها را در سینی فر بچینید و حدود 8 الی 10 دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای 200 درجه سانتی گراد (400 درجه فارنهایت) قرار دهید تا طلایی و برشته شوند.

پیشنهاد:

می توانید به جای پخت پیراشکی ها در فر آنها را در روغن داغ سرخ کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه سمبوسه گوشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..