تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Powerful System Monitor 6.1.0 ؛ برنامه نظارت بر CPU - Ram و باتری

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیریت سخت افزار گوشی‌های هوشمند همیشه یکی از دغدغه‌های کاربران بوده است. کاربران همیشه می‌خواهند بهترین و بیشترین دسترسی را به بخش سخت افزاری گوشی هوشمند خود داشته باشند. بخش هایی مثل سی پی یو، رم و باتری که از مهمترین قطعات یک گوشی محسوب می‌شوند همواره مورد توجه کاربران بوده اند. اما نرم افزار Powerful System Monitor این امر را برای کاربران سهولت می‌بخشد و به آنها اجازه می‌دهد که اخرین وضعیت استفاده از سی پی یو، رم و باتری خود را ببینند و آن را مدیریت کنند.

دانلود Powerful System Monitor 5.7.6 ؛ برنامه نظارت بر CPU - Ram و باتری اندروید

ویژگی های نرم افزار Powerful System Monitor :

نظارت بر درجه حرارت CPU، فرکانس و استفاده از اطلاعات  تجزیه و تحلیل RAM و استفاده از ذخیره سازی اطلاعات . تمیز کننده رم و تقویت تلفن خود . نمایش دمای باتری و اطلاعات قدرت . مهم ترین ویژگی Powerful Monitor است که می توانید داده های تاریخی را تجزیه و تحلیل کند، و شما می توانید اطلاعات مصرف CPU و RAM را مشاهده کنید. همچنین می توانید برنامه هایی که بیشترین منابع را مصرف می کنند را مشاهده کنید.

 

تصاویری از  محیط برنامه

 

دانلود Powerful System Monitor 5.7.6 ؛ برنامه نظارت بر CPU - Ram و باتری اندروید  دانلود Powerful System Monitor 5.7.6 ؛ برنامه نظارت بر CPU - Ram و باتری اندروید  دانلود Powerful System Monitor 5.7.6 ؛ برنامه نظارت بر CPU - Ram و باتری اندروید   

 

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود Powerful System Monitor 6.1.0 برنامه نظارت بر CPU - Ram و باتری
دانلود برای اندروید         دانلود برای آی او اس

حجم: 2 مگابايت

نسخه: 6.1.0

نوع فایل: apk برای آندروید

اندروید مورد نیاز :2.6 و بالاتر


انتهای پیام/

دانلود اپلیکیشن نظارت بر CPU - Ram و باتری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Powerful System Monitor 6.1.0 ؛ برنامه نظارت بر CPU - Ram و باتری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..