تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ آموزش و پرورش به گمانه زنی ها در مورد راهیان نور

شاپور محمد زاده مدیر کل دفتر وزارتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص آخرین وضعیت حادثه راهیان نور و امکان استفاده از قطار برای این اردوها عنوان کرد: سعی می‌کنیم در حد امکان از قطار برای سفرهای دانش آموزی استفاده کنیم اما در مسیر این تصادف امکان استفاده از قطار وجود نداشته است.

وی با اشاره به اینکه رمضانی مدیرکل امور فرهنگی و پرورشی به عنوان نماینده ویژه وزیر نماینده برای حادثه اعزام شده است، ادامه داد: نماینده ویژه در حال بررسی شرایط بوده اما در حالت کلی خودرو استانداردهای لازم را داشته و مدل آن ۸۹ بوده و هیچ گونه تخطی از استانداردهای مرکز کنترل سفرهای برون استانی وجود نداشته است.

مدیرکل دفتر وزارتی در مورد برخی اظهارنظرها در مورد اجباری بودن این اردوها برای درس آمادگی دفاعی بیان کرد: هیچ گونه اجباری برای این اردوها وجود نداشته و این مساله کاملا اختیاری است.

محمدزاده تصریح کرد: سعی می‌کنیم اردوها با امنیتی بیش از پیش دنبال شود و همچنان در حال پیگیری وضعیت این اردو و دانش آموزان هستیم.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ آموزش و پرورش به گمانه زنی ها در مورد راهیان نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..