تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح پاییزه کتاب بازخورد خوبی برای کتابفروشی‌ها داشت

شعبان‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

طرح پاییزه کتاب بازخورد خوبی داشت

رامین شعبان‌پور مسئول کتابفروشی افق، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فروش طرح پاییزه کتاب گفت: طرح پاییزه کتاب امسال خوب بود. در طرح پاییزه کتاب به هر کتابفروشی اعتبار محدودی برای فروش کتاب داده می شود. در صورتی که سقف اعتبار کتابفروشی برای فروش کتاب تمام شود، اعتبار او را تمدید می کنند؛ اما از یک جایی به بعد این اعتبار تمدید نمی شود. از آنجایی که اعتبار کتابفروشی افق برای فروش کتاب در چند روز اخیر تمام شده بود، در این مدت فروش نداشتیم. بازخورد طرح پاییزه کتاب در سال جاری میان مخاطبان کتاب خوب بود.

وی افزود: اگر بخواهیم میزان فروش  کتابفروشی افق را در روز کتابگردی امسال با سال گذشته مقایسه کنیم، می توان گفت میزان فروشمان با سال گذشته مساوی بود. پارسال طرح پاییزه کتاب در طول یک ماه برگزار شد اما امسال این طرح در 20 روز برگزار شد. به همین دلیل میزان فروش کتاب در طرح پاییزه کتاب امسال نسبت به سال قبل کمتر می شود؛ اما در مقایسه بیست روز امسال نسبت به همین مدت در سال گذشته می توان گفت، میزان فروش کتاب در این مدت در سال جاری خوب بوده است.

مسئول کتابفروشی افق در خصوص کتاب های پرفروش این کتابفروشی در طرح پاییزه کتاب اظهار کرد: فروش کتاب های کودک و نوجوان  در کتابفروشی افق در طرح پاییزه کتاب بسیار خوب بود. کتاب های ادبیات داستانی هم که به صورت ترجمه است، در طول این مدت جزو کتاب های پرفروش کتابفروشی ما بود. فروش کتاب های فلسفه و علوم سیاسی در طرح پاییزه کتاب امسال نسبت به سال قبل بسیار خوب بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح پاییزه کتاب بازخورد خوبی برای کتابفروشی‌ها داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..