تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین بیانات رهبر انقلاب از شهید باکری/ روایت بعض‌آلود سردار سلیمانی از شهید مهدی باکری + فیلم

جدیدترین روایت رهبر انقلاب از شهید باکریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شهید مهدی باکری، رزمنده آذری زبان متولد شهرستان میاندوآب بود؛ جوانی پر شور و انقلابی‌ که از همان عنفوان جوانی، با مشارکت در تشکل‌های سیاسی و انقلابی و با تاثیرپذیری از کتاب ولایت فقیه امام خمینی (ره)، نقش به‌سزایی در پیروزی انقلاب و بعدها جنگ تحمیلی عراق به ایران داشت. 

جوان با ایمان و معتقدی که برای دفاع از آرمان‌های انقلابی‌اش از هیچ اقدامی فروگذار نکرد. تاکنون خاطرات و اظهارات بسیاری درباره این شهید بزرگوار از جانب همرزمان و دوستانش نقل شده است. 

اشخاص والایی همچون رهبر انقلاب، سردار سلیمانی و شهید احمد کاظمی در خصوص رشادت‌ها و ویژگیهای شخصیتی شهید مهدی باکری  گفته‌اند. 

رهبر انقلاب از خاطره دیدار شهید باکری با ایشان به اتفاق یکی از دوستان مشترکشان می‌گویند. و یا اظهارات حاج قاسم سلیمانی از تعهد و  احساس مسئولیت شهید باکری و آخرین گفته‌هایش با شهید احمد کاظمی که با بغض سردار همراه می‌شود. 

نماهنگی که در ادامه ارائه شده است بخشی از این سخنان را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

بغض سردار سلیمانی برای شهید مهدی باکری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین بیانات رهبر انقلاب از شهید باکری/ روایت بعض‌آلود سردار سلیمانی از شهید مهدی باکری + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..