تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوفون: تا وقتی مفید باشم، بازی می کنم

جانلوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس، تاکید کرد تا زمانی که مفید باشد، بازی می کند تا به شایعات در مورد عدم بازنشستگی اش در پایان این فصل دامن بزند.

به گزارش شما نیوز ، بوفون پیش از این اعلام کرده بود که این فصل، آخرین فصل دوران حرفه ای اش است و حتی بعد از ناکامی ایتالیا در رسیدن به جام جهانی، از بازی های ملی خداحافظی کرد. اما اکنون در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت، ادامه دوران حرفه ای اش را به مفید بودن برای یووه وابسته دانست.

 

او گفت:" آیا این آخرین فصل من است؟ تا زمانی که مفید باشم، بازی می کنم. دوست دارم به این سوال این طور پاسخ بدهم. من بعد از حذف مقابل سوئد، پیام های حمایت زیادی دریافت کردم. هواداران می دانند که من در سراسر دوران حرفه ای ام، ماسک نزدم زیرا هرگز نخواستم احساساتم را پنهان کنم. آنها به این خاطر از من تشکر کردند.

 

تیمی مانند یوونتوس همیشه باید برای بیشترین ها مبارزه کند. سال گذشته همه چیز خوب پیش رفت؛ حیف شد که در فینال کاردیف نتوانستیم پیروز شویم."

 

 

 

 

به تازگی پاول ندود، نایب رئیس یوونتوس، با انتقاد از پائولو دیبالا، از او خواست تا در زندگی شخصی و در درون زمین، فداکاری بیشتری داشته باشد اما بوفون این صحبت های را انتقاد نمی داند.

 

"توصیه، انتقاد نیست. من پاول را خیلی خوب می شناسم. با دوران حرفه ای فوق العاده ای که او داشت، حق دارد این مورد اظهارنظر کند. پائولو با استعداد و پتانسیلی که دارد، برای یوونتوس شماره یک است.

 

او هرچقدر بیشتر به توصیه مدیران تیم گوش کند، بیشتر شانس خواهد داشت تا دوران حرفه ای فوق العاده ای داشته باشد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوفون: تا وقتی مفید باشم، بازی می کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..