تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صعود گرمیو به فینال جام باشگاه های جهان

گرمیو موفق شد با یک گل پاچوکا را در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان مغلوب کند و به فینال این رقابت ها برسد؛ جایی که باید با برنده دیدار رئال مادرید-الجزیره دیدار کند.

به گزارش شما نیوز ، پاچوکا که با شکست دادن الوداد مراکش به دیدار نیمه نهایی رسیده بود، نتوانست مقابل قهرمان آمریکای جنوبی به برتری برسد و به این ترتیب گرمیو یک پای فینال جام باشگاه های جهان شد.

 

بازی با برتری گرمیو آغاز شد و این تیم در 45 دقیقه اول موقعیت های مناسبی را روی دروازه پاچوکا خلق کرد؛ اما در گلزنی ناکام ماند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

 

 

 

در 45 دقیقه دوم نیز تیم برزیلی نسبتا بر بازی مسلط بود؛ اما پاچوکا نیز موقعیت هایی را از دست داد تا 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان برسد. اما در دقیقه 95 بالاخره تلاش گرمیو جواب داد و این تیم با گل اورتون سوارس در آستانه صعود به فینال قرار گرفت.

 

در ادامه پاچوکا تلاش زیادی برای جبران کرد؛ اما با اخراج ویکتور گوژمان در دقیقه 110 کار این تیم دشوارتر شد تا نهایتا گرمیو با همان یک گل پیروز شده و در فینال به انتظار برنده دیدار رئال مادرید و الجزیره که فردا برگزار می شود بماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صعود گرمیو به فینال جام باشگاه های جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..