تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از ورود ستارگان جدید به رئال مادرید استقبال می کنم

مارسلو از احتمال انتقال بازیکنان جدید به رئال مادرید در آینده استقبال کرد.

به گزارش شما نیوز ، اخبار زیادی در خصوص انتقال کپا سنگربان بیلبائو و دیگر بازیکنان به رئال مادرید در زمستان به گوش می رسد که مارسلو از این اتفاق استقبال کرده است.

 

 

 

 

مارسلو در مورد احتمال انتقال کپا به رئال گفت: "من از ترکیب فعلی رئال مادرید که تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است راضی هستم. من مسئول نقل و انتقالات نیستم؛ اما رئال مادرید باید بهترین بازیکنان را داشته باشد و اگر هر بازیکن بزرگی را جذب کنیم مورد استقبال ما قرار می گیرد."

 

مارسلو همچنین در خصوص بازی مقابل الجزیره هم گفت: "من می دانم که الجزیره تیمی با بازیکنان جوان است که رومارینیو برزیلی که بازیکنی باکیفیت نیز است برای این تیم بازی می کند؛ اما دیگر چیز بیشتری در مورد الجزیره نمی دانم.

 

تجربه ما به معنای برتری نیست، زیرا همیشه بازی بعدی متفاوت خواهد بود. ما پیش از این نیز می دانستیم که چگونه برنده شویم و همین موضوع انگیزه ما خواهد شد. من اطمینان دارم که ما همانند همه بازی ها با حداکثر توان بازی خواهیم کرد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از ورود ستارگان جدید به رئال مادرید استقبال می کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..