تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش صیادمنش به قرارداد با گالاتاسرای

مهاجم جوان تیم سایپا در خصوص خبر مربوط به قراردادش با گالاتاسرای واکنش نشان داد.

به گزارش شما نیوز ، در حالی که برخی سایت‌ها و روزنامه‌های ترکیه‌ای خبر از عقد قرارداد الهیار صیادمنش با گالاتاسرای ترکیه را داده‌اند این بازیکن نسبت به آن واکنش نشان داد.


صیادمنش که اکنون در تهران و تمرینات سایپا حضور دارد در این باره گفت: پیشنهاد گالاتاسرای و حضور در این تیم مسلما یکی از اتفاقات خوب دوران حرفه‌ای برای من محسوب می‌شود. آنها برای حضور در تیم آکادمی خود از من دعوت به همکاری کردند و بعد از پایان مسابقات جام جهانی صحبتی نیز داشتیم اما همه چیز منوط به تصمیم گیری باشگاه سایپا شد.


وی در خصوص اینکه سایت‌‎های ترکیه‌ای مدعی شده‌اند او با گالاتاسرای به توافق نهایی دست یافته گفت: خودم هم از این خبر شوکه شدم. من در تمرین سایپا هستم و امروز هم در کنار آنها حضور داشتم. همانطور که گفتم همه چیز را به آقای دایی و باشگاه سایپا سپرده‌ام و مذاکرات تنها مقدماتی و مربوط به چند ماه قبل بود و هیچ توافق نهایی صورت نگرفته است.


مدیربرنامه این بازیکن نیز در این رابطه گفت: خبر توافق با باشگاه گالاتاسرای و عقد قرارداد به هیچ عنوان صحت ندارد. صیادمنش یک بازیکن آینده دار در فوتبال ایران است و باید کاملا مراقب آینده او بود و هیچ اقدامی در خصوص اینکه مشکلی برای او به وجود بیاید نخواهیم کرد. با باشگاه سایپا و آقای خوش نظر نیز به عنوان مدیر تیم جوانان کاملا در ارتباط هستیم و تا این لحظه هیچ توافق نهایی و قراردادی برای حضور این بازیکن در گالاتاسرای انجام نشده است و همه چیز طبق توافق با باشگاه سایپا انجام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش صیادمنش به قرارداد با گالاتاسرای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..