تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کمدی بیلد به نخوردن بایرن به رئال

۶۴۴۹۹۲

۱۰۴  بازدید

نشریه بیلد آلمان از کارلو آنچلوتی به خاطر شکست بایرن مونیخ برابر پاری سن ژرمن تشکر کرد.

ورزش سه: نشریه بیلد آلمان از کارلو آنچلوتی به خاطر شکست بایرن مونیخ برابر پاری سن ژرمن تشکر کرد.

 دیروز قرعه کشی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برگزار شده تا بایرن به آسان ترین قرعه خورده و در حالیکه ممکن بود رقبایی چون یونایتد، سیتی یا بارسا قرعه آنها باشند، بشیکتاش حریف این تیم در مرحله بعدی شد.

اما جالب اینجاست که صدرنشین گروه بایرن یعنی پاری سن ژرمن به دشوارترین حریف ممکن یعنی رئال مادرید برخورد کرد و حالا نشریه بیلد از آنچلوتی، سرمربی سابق بایرن تشکر کرده که با شکست سنگین برابر پاری سن ژرمن باعث شد تا این تیم در رده دوم قرار گرفته و با رئال مادرید روبرو نشود.

واکنش کمدی بیلد به نخوردن بایرن به رئال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کمدی بیلد به نخوردن بایرن به رئال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..