تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتحاد ۹۹ برای تغییر در ساختار نصر تهران شکل گرفت

برای انتخابات پنجمین دوره‌ی هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای‌ تهران، نشست اتحاد ۹۹ با تأکید بر اصلاح و توسعه ساختار این سازمان برگزار شد.

نشست اتحاد ۹۹ روز دوشنبه ۲۰ آذر برگزار شد؛ اعضای این اتحاد درباره‌ی برنامه‌ها و اهداف خود برای شرکت در انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام‌ صنفی رایانه‌ای تهران صحبت کردند.

اتحاد ۹۹ با حضور ۲۱ عضو با ترکیب کاملی از سه شاخه شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با شعار «صنف متحد، سازمان مطالبه‌گر، پیش به سوی اقتصاد دیجیتال» برای حضور در انتخابات پنجمین دوره هیئت مدیره این سازمان اعلام موجودیت کرد.

در ابتدا محمدباقر اثنی‌عشری، مدیرعامل مؤسسه پرسش (پویندگان راز ستاره شمال) درباره برنامه‌های اتحاد ۹۹ در صورت پیروزی در انتخابات گفت:

ما معتقدیم درهر کدام از چهار دوره گذشته کارهای خوبی انجام شده است و این اتحاد بنا دارد ضمن تأیید تمامی آن اقدامات مثبت به دنبال ایجاد تحول در سازمان باشد.

به گفته اثنی عشری، سازمان نظام صنفی ۱۲ سال پیش و بر اساس مقتضیات آن زمان ایجاد شده است و با توجه به تغییر و تحولاتی که در این مدت در حوزه ICT کشور صورت گرفته، این اتحاد معتقد است باید تغییرات ساختاری به‌ویژه در بخش دبیرخانه این سازمان متناسب با همین تحولات ایجاد شود.

در ادامه وحید صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) درباره‌ی علت حضور این نهاد تأثیرگذار در اتحاد ۹۹ گفت:

حضور بنده در این اتحاد بنا بر دعوت تعدادی از فعالان حوزه ICT انجام شده اما شخصا نیز معتقدم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ظرفیت‌ بسیار بالایی برای ایجاد تحول در این عرصه دارد. پس از سال‌ها فعالیت در بخش توسعه زیرساخت، اکنون ما در همراه اول به دنبال توسعه فضا به‌ویژه در زمینه‌ی اینترنت اشیا (IoT) هستیم تا به این ترتیب به حضور بیشتر فعالان ایران در حوزه‌های منطقه‌ای و جهانی نیز کمک کنیم.

با توجه به تنوع بالا و تأثیرگذار بودن اعضای حاضر در اتحاد ۹۹ سؤالی درباره حفظ وحدت کنونی اعضا در صورت پیروزی در انتخابات هیئت مدیره مطرح شد که اثنی عشری درباره این مسئله گفت:

در دولت‌های نهم و دهم همواره زاویه‌ای بین وزارت ارتباطات و فناوری با سازمان نظام صنفی وجود داشت که در دوره اول ریاست جمهوری آقای روحانی کمتر شد و در حال حاضر و با توجه به حضور آذری جهرمی می‌تواند بسیار کمتر نیز بشود. ما معتقدیم حضور ایشان در رأس این وزارتخانه فرصتی را فراهم کرده است تا در دوره چهارم سازمان امکان رفع بسیاری از چالش‌ها و توسعه توانمندی‌های سازمان فراهم شود و در دوره پنجم نیز گشایشی زیادی در فعالیت‌های صنفی ایجاد شود.

اثنی عشری درباره‌ی عدم ارتباط دوطرفه مناسب با اعضا در دوره‌های قبلی سازمان گفت:

ما به دنبال ایجاد تغییرات ساختاری به‌ویژه در بخش دبیرخانه سازمان خواهیم بود تا بتوانیم رابطه‌ای دوطرفه و مداوم با اعضای سازمان و نیز رسانه‌ها ایجاد کنیم. تا‌کنون تنها راه ارتباطی همواره انتشار بولتن‌هایی بوده است که گاها به موقع نیز به‌روز نمی‌شدند؛ لذا اتحاد ۹۹ به دنبال ایجاد مدیومی جدید و مناسب برای توسعه و تقویت این ارتباط است.

اعضای اتحاد ۹۹ درباره‌ی آینده کسب‌وکارهای نوپا و حضور آن‌ها در عرصه تصمیم‌سازی سازمان، اعلام کردند که در صورت پیروزی از تمامی کسب‌و‌کارهایی که به دلایل مختلف به دنبال ایجاد نهادهای مستقل هستند دعوت خواهند کرد تا چنین نهادهایی را به شکل کمیسیون‌های زیرمجموعه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ایجاد کنند و قول دادند این سازمان تمامی حمایت‌های قضایی و حقوقی لازم را برای تقویت آن‌ها انجام خواهد داد.

با توجه به جایگاه ویژه این سازمان که حکم ریاست سازمان کشور آن توسط رئیس جمهور امضا می‌شود، چنین حمایت‌هایی می‌تواند بسیاری از چالش‌های قانونی را از مسیر رشد نهادهای مرتبط با کسب‌وکارهای نوپا حذف کند.

اعضای این اتحاد در انتها اعلام کردند:

معتقدیم سازمان خانه تمامی فعالان حوزه ICT است و لذا از تمامی کسانی که به دلایل و اشکال مختلف در دوره‌های قبلی از این سازمان متفرق شده یا همکاری رو به افولی با آن داشتند دعوت می‌کنیم دوباره به این سازمان برگشته و سطح همکاری‌های خود را ارتقا دهند زیرا اعتقاد راسخ داریم که با جدایی هیچ هدفی برآورده نخواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتحاد ۹۹ برای تغییر در ساختار نصر تهران شکل گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..