تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستیار دیجیتال کورتانا از تقویم گوگل پشتیبانی می‌کند

کورتانا، دستیار دیجیتال شرکت مایکروسافت به داده‌های تقویم گوگل (Google Calender) دسترسی خواهد داشت.

مایکروسافت با اضافه کردن ارتباط جدید جیمیل (Gmail) به کورتانا، دسترسی به داده‌های تقویم گوگل را ایجاد کرده است. بنابراین اگر از کاربران ویندوز 10 هستید که عمدتا به یک حساب جیمیل متصل است، می‌توانید با استفاده از دستیار دیجیتال ویندوز، به اطلاعاتی که در تقویم گوگل ثبت کرده‌اید دسترسی داشته باشید و حتی یادآورهای مختلف در چندین نرم افزار تقویم را فعال کنید.

این قابلیت همچنین به کاربران خود اجازه می‌دهد که با فرمان‌های صوتی، اسپیکرهای کورتانا مثل Evoke هارمان کاردون را کنترل کنند و با استفاده از آن به اطلاعات تقویم دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن‌ کورتانا در پلتفرم‌های آی‌او‌اس و اندروید نیز از اطلاعات تقویم گوگل پشتیبانی می‌کند.

این ویژگی جدید در حال انتشار برای کامپیوترهای شخصی ویندوز 10 است و به‌سادگی می‌توان در تنظیمات نوت بوک کورتانا و بخش حساب‌های متصل (Connected account) به آن دسترسی داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستیار دیجیتال کورتانا از تقویم گوگل پشتیبانی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..