تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹ عضو کمیسیون برنامه برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ تعیین شدند

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه ۹ عضو خود در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ را انتخاب کردند.

به گزارش شما نیوز ، در جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، نمایندگان این کمیسیون  برای عضویت در کمیسیون تلفیق برنامه ششم به این شرح انتخاب شدند: تاج گردون، مرادی، جعفرزاده، فرشادان‌، هزار جریبی، لاهوتی،  فیضی، حسن پور، یوسفیان ملا. این افراد به عنوان اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ از طرف کمیسیون برنامه و ‌بودجه انتخاب و به هیات رییسه مجلس معرفی شدند.

۹ نفر از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه عضو تلفیق لایحه بودجه هستند. همچنین بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس سه نفر از هر کمیسیون تخصصی مجلس در کمیسیون تلفیق عضو هستند.

بر اساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس از زمان چاپ و توزیع لایحه بودجه سالیانه کل کشور و پیوست‏‌ها و سوابق آن تا مدت ۱۰ روز می‏‌توانند پیشنهادهای خود را به کمیسیون‏‌های تخصصی مجلس تقدیم کنند.

همچنین کمیسیون‏های تخصصی موظفند حداکثر تا ۱۵ روز پس از چاپ و توزیع لایحه گزارش خود را به کمیسیون تلفیق تقدیم کنند و کمیسیون تلفیق نیز موظف است حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز پس از پایان مهلت گزارش کمیسیون تخصصی، کمیسیون تلفیق مجلس، ضمن رسیدگی به گزارش کمیسیون‌‏های تخصصی گزارش نهایی خود را تنظیم و به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹ عضو کمیسیون برنامه برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ تعیین شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..