تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهام آسیایی بعد از چند روز رشد به خود استراحت داد

روز سه‌شنبه در حالی‌که امید به افزایش رشد جهانی باعث شد بازارها با اطمینان بیشتری پیش‌بینی کنند که این هفته هزینه وام‌گیری در آمریکا افزایش خواهد یافت، سهام آسیایی اندکی افت کرد.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از رویترز، روز سه‌شنبه در حالی‌که امید به افزایش رشد جهانی باعث شد بازارها با اطمینان بیشتری پیش‌بینی کنند که این هفته هزینه وام‌گیری در آمریکا افزایش خواهد یافت، سهام آسیایی پس از سه جلسه متوالی سود، یگ گام کوچک به عقب برداشت.

جدیدترین خبرهای امیدبخش از چین به گوش می‌رسد که بانک‌های آن در ماه نوامبر به طور غافل‌گیرکننده‌ای وام‌هایی سخاوتمدانه ارائه کرده‌اند که این در این هفته به تقویت فروش خرده‌فروشان و تولیدات صنعتی منجر خواهد شد.

گسترده‌ترین شاخص ام‌اس‌سی‌ای از سهام آسیا اقیانوسیه در خارج ژاپن، که در سه جلسه قبلی روی هم ۲ درصد رشد کرده بود، امروز ۰.۳ درصد افت کرد.

با افت اندک سهام شرکت‌های بزرگ تکنولوژی، سهام بازارهای چین ۰.۵ درصد افت کردند. شاخص سی‌اس‌آی ۳۰۰ و سهام استرالیایی ۰.۲ درصد کاهش یافتند.

نیکی ۲۲۵ ژاپن پس از این که روز دوشنبه به بالاترین میزان ۲۵ ساله خود رسید، امروز ۰.۳ درصد از ارزش خود را از دست داد.

در پایان معاملات دیشب وال‌استریت با افزایش ارزش سهام تکنولوژی و انرژی که شرکت اپل بزرگترین مشارکت را در آن داشت، با سود مواجه شد.

شاخص داو جونز ۰.۲۳ درصد رشد کرد،   اس‌اندپی ۵۰۰ به ۰.۳۲ درصد سود دست یافت و ارزش سهام نزدک ۰.۵۱ درصد بالاتر رفت.

سرمایه‌گذاران همچنان منتظر آغاز دیدار دو روزه فدرال رزرو در روز چهارشنبه هستند درحالی که بانک مرکزی اروپا هم در روز پنج‌شنبه دیدار سیاست‌گذاری خود را آغاز می‌کند.

اقتصاددان جی‌پی‌مورگان، دیوید هنسلی، پیش‌بینی می‌کند که فدرال رزرو پیش‌بینی رشد اقتصادی خد را افزایش می‌دهد و نرخ چشم‌انداز بیکاری را کاهش می‌دهد. به این ترتیب این ریسک تقویت می‌شود که افزایش نرخ بهره سه مرحله‌ای این بانک در سال ۲۰۱۸، به ۴ مرحله‌ای افزایش پیدا کند.

چنینن تغییری احتمالا دلار را تقویت خواهد کرد اما بر نرخ سود اوراق قرضه فشار وارد خواهد کرد.

در بازار ارز نرخ دلار در برابر یورو ثابت ماند و در نرخ ۱.۱۷۷۲ دلار در برابر هر یورو معامله شد در حالی که در برابر ین هم بدون تغییر و در نرخ ۱۱۳.۴۸ ین به ازای هر دلار معامله شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهام آسیایی بعد از چند روز رشد به خود استراحت داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..