تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهاردهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه افتتاح شد

افتتاح چهاردهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه/ وزیر ارتباطات : سهم تلویزیون سنتی در دنیا رو به کاهش استبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهاردهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه، در روزهای 21 و 22 آذرماه در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگذار می شود.

صبح امروز مراسم افتتاحیه این اجلاس، با حضور محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر میرباقری، معاون سیما رسانه ملی، و دیگر مسئولین این رسانه، اتحادیه رادیو تلویزیون آسیایی و اروپایی ABU و EBU و برخی مهمانان خارجی برگزار شد.

شعار این اجلاس رسانه هوشمند رسانه آینده است، که با هدف دانش افزایی در فناوری رسانه با حضور شرکت های دانش بنیان و همچنین بررسی و معرفی ایده های برتر طی دو روز برگزار میشود.

 در این مراسم دکتر میرباقری، معاون سیما رسانه ملی، و آذری جهرمی وزیر ارتباطات با ابراز خرسندی از برگزاری این اجلاس به میزبانی رسانه ملی ، آن را قدمی رو به جلو برای حضور قدرتمند صدا وسیما در فناوری های نوین رسانه ای دانستند.

در ادامه وزیر ارتباطات از نمایشگاه این اجلاس  و غرفه های شرکت های دانش بیان در عرصه فناوری های نوین رسانه ای بازدید کرد.

تسریع در تولید محتوا نیازمند ارتقاء تکنولوژی رسانه

مرتضی میرباقری معاون سیما نیز در چهاردهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه با اشاره به ضریب نفوذ صداوسیما در میان آحاد مردم بر لزوم سرمایه گذاری در زمینه تکنولوژی های نوین رسانه تاکید کرد.

 میرباقری گفت: مرجعیت رسانه ملی به واسطه ضریب نفوذ 85 درصدی در جامعه تثبیت شده است و آمارها حاكی از آن است كه 85 درصد مردم ایران، حداقل 3 ساعت و 25 دقیقه در شبانه روز با رسانه ملی تعامل دارند.

او خاطر نشان كرد: به هر میزانی كه بتوانیم از دستاوردهای تكنولوژی استفاده كنیم، رشد و ارتقای قابل اعتنایی در كارها به وجود می آید.

میرباقری ادامه داد: در همین راستا و در مناسبت های مختلف تعامل خوبی با رسانه های بین المللی داریم، هم چنین در داخل كشور نیز برای پوشش بحران ها از حداكثر ظرفیت خود استفاده می كنیم و آخرین اتفاقی كه افتاد زلزله كرمانشاه بود كه رسانه ملی با مجموعه تلاش های خود بر آلام زلزله زدگان، مرهم بود.

 معاون سیمای رسانه ملی تاكید كرد: آنچه كه مسلم است، تولید و محتوا با شتاب خوبی در حركت است و در این حوزه تا شعاع 50 كشور ظرفیت هنگفتی وجود دارد و تكنولوژی ای كه تا این حد بتواند زمینه تعامل را برقرار كند به شدت ضروری است.

او با اشاره به اینكه استفاده از نوآوری و دانش در پیشبرد اهداف كمك شایانی خواهد كرد، افزود: به شدت به دنبال آن هستیم كه برای ارتقای فعالیت ها، حوزه تكنولوژی با حوزه رسانه تعامل داشته باشد تا به سرعت به اهداف تولید محتوای رسانه ای دست یابیم.

برگزاری نشست های علمی، ارایه مقالات، كمیسیون های تخصصی در سطح صدا و سیما، نمایشگاه فناوری رسانه، ارایه نوآوری های داخلی سازمان صدا و سیما با 300 طرح و خارج از سازمان با 40 طرح و رونمایی از 4 طرح برجسته در مراسم اختتامیه از جمله برنامه های این اجلاس است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهاردهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..