تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوره آموزشی«مهارت زندگی » دربقاع متبرکه برگزار می‌شود

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی متقی با اشاره به نقش آموزش در تغییر رفتار اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز مقام معظم رهبری رفع آسیب‌های اجتماعی و آموزش سبک زندگی اسلامی در کشور است؛ چرا که بزرگ‌ترین خطر امروز جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی، گسترش آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌ها است.

حجت الاسلام موسوی متقی افزود: بر همین اساس برگزاری طرح آموزشی «زندگی به رنگ خدا» در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با هدف آموزش مهارت‌های زندگی در سه بخش: مهارت‌های فردی، مهارت‌های ازدواج و تحکیم خانواده و مهارت‌های تربیت فرزند بصورت کلاسیک و مستمر ضروری بوده و می‌تواند قدمی کوچک در رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و کم کردن آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشد.

وی گفت: ادارات اوقاف استان‌ها در حال برنامه‌ریزی جهت استفاده از ظرفیت مربیان شرکت کننده در دوره‌های آموزشی تربیت در قم و ثبت نام متربیان و حضور در کلاس‌ها در بقاع متبرکه هستند وهر استان باید لیست اسامی بقاع متبرکه‌ای که دوره‌های سبک زندگی برگزار می‌کنند را اعلام کند.

مدیر کل امور فرهنگی سازمان اوقاف اوقاف افزود: کلاس‌ها از نیمه دی‌ماه در بقاع متبرکه کشور آغاز خواهد شد وتعداد نفرات کلاس‌ها بین ۲۰ تا ۳۵ نفر در نظر گرفته شده و سن شرکت‌کننده‌ها برای مهارت‌های دهگانه (مهارت‌های فردی) حداقل ۱۵ سال و برای دو گرایش دیگر (مهارت‌های ازدواج و همسرداری و مهارت‌های تربیت فرزند) حداقل ۲۰ سال مگر اینکه متربی مد نظر متأهل باشد که دیگر شرط سنی حداقلی نخواهد داشت. حداکثر سن هم ۵۰ سال است.

وی ضمن بیان اینکه دوره‌های آموزشی در بقاع متبرکه برای هر گرایش در دوسطح مقدماتی و تکمیلی و طی چهل ساعت برای هر سطح خواهد بود افزود: گواهی شرکت در دوره برای شرکت‌کننده‌ها صادر خواهد شد.

حجت الاسلام  موسوی متقی در پایان تاکید کرد: نرم‌افزار‌های جامع آموزشی شامل دوره منتخب و نسبتاً کاملی از کلاس‌های برگزار شده در قم و محتوا‌های ارائه شده از طرف استادان نیز به همراه کتب منبع ذکر شده ارسال خواهد شد تا سریعاً بدست مربیان برسد.

انتهای پیام/

آغاز دوره از ۱۵ دی ماه در سطح کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوره آموزشی«مهارت زندگی » دربقاع متبرکه برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..