تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین ویدئوی منتشر شده از لحظه انفجار عامل انتحاری منهتن

اولین ویدئوی منتشر شده از لحظه انفجار عامل انتحاری منهتنبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز دوشنبه (20 آذر) پلیس نیویورک در یک پیام توتیتری از وقوع انفجاری در منطقه منهتن خبر داد. طبق گزارش‌های پلیس، مظنون حادثه انفجاری منهتن، جوان 27 ساله اهل بنگلادش به نام «Akayed Ullah» (عقاید الله) است که هفت سال ساکن آمریکا بوده است.

در گزارش های پلیس آمده است که 4 نفر بر اثر حادثه انفجاری امروز در منطقه منهتن زخمی شدند. لازم به ذکر است عامل انتحاری در حال حاضر در بیمارستان و تحت بازجویی پلیس آمریکا قرار دارد.

در ادامه می توانید ویدئویی از لحظه انفجار عامل انتحاری منظقه منهتن نیویورک را مشاهده کنید.

اولین ویدئوی منتشر شده از لحظه انفجار عامل انتحاری منهتن اولین ویدئوی منتشر شده از لحظه انفجار عامل انتحاری منهتن

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین ویدئوی منتشر شده از لحظه انفجار عامل انتحاری منهتن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..