تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز محبت محسن مسلمان به بشار رسن به زبان عربی +عکس

 +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن مسلمان هافبک سرخ‌پوشان با انتشار استوری در اینستاگرام بشار رسن هافبک عراقی این تیم را خطاب قرار داد و به زبان عربی نوشت: "یا حبیبی"

محسن مسلمان روز گذشته در دیدار با صنعت نفت آبادان از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار داشت که در نیمه دوم با بشار رسن هافبک عراقی این تیم تعویض شد. بشار رسن پس از ورود به زمین موفق شد پاس گل دوم پرسپولیس را به علی علیپور بدهد.

گفتنی است؛ مسلمان در پایان نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال با 7 پاس گل در صدر جدول بهترین پاسور های لیگ برتر ایستاد.

+عکس

 

انتهای پیام/

ابراز محبت محسن مسلمان به هافبک عراقی پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز محبت محسن مسلمان به بشار رسن به زبان عربی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..