تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نشست ادبی کانون قلم در فرهنگسرای فناوری اطلاعات

۲۱۸ امین نشست از سلسله نشست های ادبی با حضور اعضای کانون قلم، چهارشنبه ۲۲ آذر ساعت ۱۷ در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

به گزارش شما نیوز ، در این نشست شاعران حاضر و اعضای کانون ادبی قلم به شعر خوانی و نقد و بررسی اشعار می پردازند.

کانون ادبی قلم فعالیت  خود را از سال ۱۳۹۰  زیر نظر احمد علی خانی ( شاعر و منتقد) آغاز کرده است و با حضور شاعران و منتقدان ادبی به آموزش مبانی شعر(کلاسیک و سپید)، نقد و بررسی آثار برتر شعر ایران و اشعار ارائه شده در کانون می پردازد. برگزاری شب شعر با مناسبت های ملی، مذهبی و بزرگداشت های ادبی از دیگر برنامه های این کانون به شمار می رود. مجموعه اشعار برگزیده اعضای کانون قلم به زودی  به همت فرهنگسرای فناوری اطلاعات منتشر می شود.

سلسله نشست های ادبی چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۷ پذیرای دوستاران شعر و ادب فارسی است.

 علاقه مندان می توانند به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری  اسلامی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نشست ادبی کانون قلم در فرهنگسرای فناوری اطلاعات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..