تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوژه‌ترین سلبریتی‌های دنیای اینترنت

۶۴۳۲۴۶

۸۰۴  بازدید

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: جنجال آفرینی در اینترنت دیگر به امری عادی تبدیل شده و هر روز ویدیویی خبرساز از یک سلبریتی مشهور در فضای مجازی پخش می شود که بازار بحث های اینترنتی را داغ می کند. بدین ترتیب هرگاه که به فضای مجازی مراجعه کنید با حجم زیادی از اخبار جدید در مورد خبرسازی ها، روابط غیراخلاقی، رسوایی ها و به طور کل دسته گل هایی که سلبریتی ها به هر نحوی به آب می دهند آشنا خواهید شد. در ادامه این مطلب می خواهیم سلبریتی هایی که در سال 2017 به هر نحوی خبرساز شدند را به همراه جزییاتی از داستان خبرسازشان به شما معرفی کنیم.

1- دونالد ترامپ

 سلبریتی های جنجال آفرین اینترنت در سال 2017


در مورد دونالد ترامپ باید گفت که وی هر وقت پیامی توئیتری مخابره می کند اینترنت پر از جنجال می شود. اما وی هیچگاه به اندازه اولین دیدار رسمی خارجی خود که از عربستان سعودی دیدن کرد و با یک گوی درخشان مواجه گردید در اینترنت خبرساز نشد. بسیاری نگاه خیره دونالد ترامپ به این گوی درخشان را با فیلم «ارباب حلقه ها» و مجموعه فیلم های «هری پاتر» مقایسه کرده و کاریکاتورها و عکس های فتوشاپ شده بسیاری در سراسر اینترنت پخش شد.


2- پیپا میدلتون

 سلبریتی های جنجال آفرین اینترنت در سال 2017


اگر چه او مانند خواهرش با خانواده سلطنتی بریتانیا وصلت نکرده است اما عروسی پیپا میدلتون از پوشش رسانه ای و سر و صدای اینترنتی که معمولاً مربوط به جشن های خانواده سلطنتی است برخوردار شد. در این مراسم، پیپا یک لباس عروس بسیار گران قیمت از گیلز دیکون را با گوشواره هاییکه در مراسم عروسی کیت و شاهزاده ویلیام در سال 2011 پوشیده بود ست کرد.

خواهرزاده های معروف او، پرنسس شارلوت و شاهزاده جورج در نقش همراهان او در این مراسم فوق العاده بودند و شاهزاده هری نیز در این مراسم حضور کوتاهی داشت اما بلافاصله پس از اتمام مراسم نزد نامزد کنونی اش، مگان مارکل شتافت که در محل حاضر شده بود و این موضوع نیز خود خبرساز شد.


3- کندال جنر

 سلبریتی های جنجال آفرین اینترنت در سال 2017


معلوم نیست که کمپانی پپسی از ساخت ویدیویی تبلیغاتی که کندال جنر در آن ایفای نقش می کرد چه هدفی داشته است که دارای صحنه هایی بی ربط از اعتراض و تظاهرات در ترکیب با دیگر صحنه های مربوط به فعالیت حرفه ای کندال جنر در حوزه مد و فشن بود. کمپانی پپسی بعدها به خاطر این ویدیو تبلیغاتی عذرخواهی کرده و پخش این ویدیو تبلیغاتی را در اوایل آوریل سال 2017 متوقف کرد.

وی در برنامه ریالیتی شو «همراه با خانواده کارداشیان» در صحبت با خواهرش کیم کارداشیان اعتراف کرد که از این ویدیو دل خوشی نداشته و پخش آن تاثیر ناخوشایندی در حرفه او داشته است. در ضمن این ریالیتی شود برای سال 2020 نیز تمدید شده و بین 100 تا 150 میلیون دلار برای خانواده کارداشیان ها درآمد خواهد داشت.


4- کیتی گریفین

 سلبریتی های جنجال آفرین اینترنت در سال 2017


سخت است تصور کنیم که کیتی گریفین نمی توانست عواقب عکس احمقانه ای که با تایلر شیلدز معروف گرفته بود را پیش بینی کند. در این عکس وی نیم تنه خونین و بدون سر دونالد ترامپ را در دست دارد. در حالی که برخی از سلبریتی ها به حمایت از او پرداختند اما در دنیای اینترنت، اکثریت دیدگاه ها مخالف این کار بود. سی ان ان که برای نزدیک به یک دهه گریفین را به عنوان مجری در اختیار گرفته بود قرارداد خود را با وی فسخ کرد. وی حتی قرارداد اسپانسری با اسکواتی پاتی را نیز از دست داده و دوستی شا با اندرسون کوپر نیز به اتمام رسید.

حتی دونالد ترامپ نیز در حساب توئیتری خود به این موضوع واکنش نشان داد و چنین نوشت:" کیتی گریفین باید شرمنده باشد. فرزندان من، بخصوص پسر 11 ساله ام، بارون،ضربه شدیدی از این موضوع خورده اند. روانی!". گریفین در یک کنفرانس خبری و در حالی که اشک می ریخت از این کار عذرخواهی کرد و گفت:" فکر نمی کنم که پس از این شغلی داشته باشم. بگذارید صادق باشم، ترامپ مرا خرد کرد". وی بعدها گفت که در نتیجه تهدید طرفداران ترامپ تمامی برنامه هایش را لغو کرده و همه چیزش را از دست داده است.


5- وارن بیتی و فایه دانوی

 سلبریتی های جنجال آفرین اینترنت در سال 2017


در مراسم اسکار هشتاد و نهم اشتباه خواندن نام برنده بهترین فیلم سال مراسم اسکار خبرساز شد. در واقع این اشتباه زمانی صورت گرفت که پاکت حاوی اسم فیلم برنده به اشتباه در اختیار وارن بیتی قرار گرفته و او نیز پاکت را در اختیار دانوی قرار داد که برنده را اعلام کند.در واقع اشتباهاً پاکت مربوط به بخش بهترین بازیگر زن را دریافت کرده بود که روی آن نام فیلم «لا لا لند» نوشته شده بود و بدین ترتیب برای مدت کوتاهی، فیلم «مهتاب» عنوان بهترین فیلم سال را از دست داد. ویدیو مربوط به این اشتباه در اینترنت خبرساز شد هر چند به سرعت آن ها متوجه اشتباه خود شده و فیلم «مهتاب» جایزه خود را دریافت کرد.


6- ویونا رایدر

 سلبریتی های جنجال آفرین اینترنت در سال 2017


وقتی که بازیگران سریال «چیزهای عجیب تر» جایزه بهترین ایفای نقش در بخش سریال های تلویزیونی مراسم اسکرین اکتورز گیلد اواردز را دریافت کردند، سخنرانی احساسی دیوید هاربر به جای دوستانش در اینترنت پیچید. اما جالب تر از ان واکنش ویونا رایدر بود که کنار او ایستاده و مانند موجودی فضایی که همین حالا از دنیایی دیگر آمده بود به او نگاه می کرد. هاربر بعدها از رایدر دفاع کرده و اعلام نمود که رایدر صدای او را نمی شنیده است.


7- ملانیا ترامپ

 سلبریتی های جنجال آفرین اینترنت در سال 2017


ملانیا ترامپ نیز در مراسم تحلیف شوهرش ژستی گرفته بود که در اینترنت جنجال آفرین شد. علاوه بر این دونالد ترامپ هنگام ورود به کاخ سفید منتظر خارج شدن همسرش از خودرو نماند و رقص این دو نیز در ابتدای مراسم بسیار مضحک بود. اما مهم ترین صحنه مربوط به زمانی بود که چهره ی خندان ملانیا به سرعت به یک دهن کجی تبدیل شد و آن هم زمانی بود که دونالد ترامپ هنگام سخنرانی فرانکلین گراهام ناگهان روی خود را از او برگرداند. این موضوع غوغایی در توئیتر بپا کرد.


8- ماریا کری

 سلبریتی های جنجال آفرین اینترنت در سال 2017


ماریا کری در سال 2016 در مراسمی که برای سال نو برگزار می شد اجرایی فاجعه بار داشت که داستان های مربوط به آن به سال 2017 نیز کشیده شد تا جایی که باعث درگیری بسیار زشتی بین کری و کمپانی دیک کلارک پروداکشنز شد و هر یک دیگری را در افتضاحات برنامه های کری مقصر می دانستند. کری تا فوریه سال 2017 در این مورد سکوت کرد اما در نهایت در مصاحبه ای چنین گفت:" این موضوع خارج از کنترل من بود و اگر اوضاع تا این حد بهم ریخته نبود من می توانستم کاری بکنم.

حتی برخی از رقصنده ها برنامه را متوقف کرده و به من کمک کردند که از صحنه خارج شوم. بسیار متاسفم. یک خرابکاری بزرگ بود و من همه را مقصر می دانم و خودم را نیز سرزنش می کنم که چرا بعد از توقف آن جا را ترک نکردم".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوژه‌ترین سلبریتی‌های دنیای اینترنت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..