تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نفس» از گلدن‌گلوب جا ماند

در مراسمی با حضور چهره‌های سرشناس دنیای سینما از جمله شارون استون و کریستن بل در لس‌آنجلس نامزدهای هفتادوپنجمین دوره جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب معرفی شدند.

پس از معرفی نامزدها مشخص شد در این دوره از مراسم گلدن گلوب فیلم «شکل آب» به کارگردانی گیرمو دل تورو با نامزد شدن در ۷ رشته پیشتاز است و پس از آن فیلم‌های «پست» و «سه بیلبورد بیرون از ابینگ، میزوری» هر کدام در ۶ رشته نامزد جایزه شده‌اند.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود مراسم جوایز گلدن گلوب را برگزار می‌کند. در این دوره در بخش سینما و تلویزیون آثار مطرحی از «بازی تاج و تخت» گرفته تا «سرگذشت ندیمه»، از «دانکرک» تا «تمام پول‌های جهان» برای رسیدن به گلدن گلوب در بخش‌های مختلف با هم رقابت می‌کنند.

در بخش جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم‌های درام شاهد رقابت چهره‌های نامداری چون دنیل دی‌لوئیس،‌ دنزل واشنگتن و تام هنکس هستیم که هر کدام کلکسیونی از افتخارات و جوایز سینمایی را در کارنامه دارند.

جایزه کارگردانی هم مدعیان قدرتمندی دارد. از گیرمو دل‌تورو که با «شکل آب» شیرطلایی ونیز را از آن خود کرده است تا کریستوفر نولان با فیلم‌ جدیدش «دانکرک» تا استیون اسپیلبرگ و ریدلی اسکات کهنه‌کار در این بخش نامزد جایزه هستند.

«بازی تاج و تخت»‌ هم که با انتشار دیرهنگام شانس حضور در رقابت برای جایزه امی را از دست داد چشم به جایزه بهترین سریال درام گلدن گلوب دارد.

متاسفانه برخلاف سال گذشته امسال نام نماینده ایران در فهرست نامزدهای بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان گلدن گلوب به چشم نمی‌خورد و فیلم‌هایی از روسیه، شیلی، کامبوج،‌ آلمان و سوئد برای این جایزه با هم رقابت می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نفس» از گلدن‌گلوب جا ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..