تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش عجیب صندوق‌دار، سارق مسلح را فراری داد! +فیلم

واکنش عجیب صندوق دار، سارق مسلح را ناکام گذاشت + فیلم///////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سارق مسلحی که با یک قبضه اسلحه کلت به قصد سرقت وارد فروشگاهی در ایالت فلوریدای آمریکا شده بود هنگامی که با واکنش عجیب صندوق دار مواجه شد پا به فرار گذاشت. فروشنده با وجود اینکه سارق، اسلحه را به سمتش نشانه رفته بود به مدت 15 ثانیه به وی خیره شد و در ادامه سارق مسلح پا به فرار گذاشت.

 در ویدئوی منتشر شده دیده می شود ابتدا سارق یک بسته شکلات و چند بستنی را برای خرید انتخاب می کند و سپس به سمت صندوق دار می رود. در ادامه سارق ناگهان یک اسلحه کلت را به سمت صندوق دار نشانه می رود و از وی می خواهد تمام پول های صندوق را به او بدهد. در این لحظه صندوق دار بدون آنکه دچار ترس شود، با خونسردی اقدام به آماده کردن خریدهای سارق می کند و سپس  به مدت چند ثانیه به سارق خیره می شود.

 گفتنی است؛ پلیس آمریکا  به شهروندان هشدار داده است  تا در موارد مشابه با سارقان مسلح همکاری کنند و با مقاومت در برابر آنها، زندگی خود را به خطر نیندازند.

 انتهای پیام/

عکس العمل عجیب صندوق دار در مواجهه با سارق مسلح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش عجیب صندوق‌دار، سارق مسلح را فراری داد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..