تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیرعبداللهیان تاکید کرد: حمایت ایران از اتخاذ راه حل سیاسی در یمن

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در دیدار با سفیر سوییس در تهران تاکید کرد: ایران از اتخاذ راه حل سیاسی در یمن حمایت می‌کند.

به گزارش شما نیوز ، مارکوس لایتنر سفیر سوییس در تهران روز گذشته (دوشنبه ۲۰ آذرماه) با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسین امیرعبداللهیان در ابتدای این دیدار از مواضع سوییس در رابطه با اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس قدردانی کرد.

وی نتیجه چنین اقداماتی در منطقه را تشدید ناأمنی و البته وحدت بیشتر گروه‌های فلسطینی خواند و تصریح کرد: مناسبات خوب ایران و سوییس بر لزوم تقویت و گسترش هر چه بیشتر ارتباطات دو کشور در عرصه های مختلف بویژه روابط پارلمانی ضروری است.

امیرعبداللهیان با اشاره به مسائل بحرین و یمن در منطقه افزود: جمهوری اسلامی ایران از اتخاذ راه حل سیاسی در یمن حمایت می‌کند اما باید در روند ارسال کمک‌های انسان دوستانه به این کشور تسریع شود.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، افزود: آل خلیفه با رویکرد نظامی و امنیتی شکاف عظیمی را در بین حکومت و مردم ایجاد کرده است‌. بنابراین از کشور سوییس به عنوان کشور حامی مسائل حقوق بشری انتظار درک بیشتر شرایط موجود در این کشور را داریم.

امیرعبداللهیان در پایان نسبت به موفقیت سفیر جدید در انجام ماموریت های خود در تهران ابراز امیدواری کرد.

مارکوس لاتینر سفیر سوییس در تهران نیز در این دیدار تصریح کرد: سوییس علاقه‌مند به گسترش روابط دوجانبه و ارتقای سطح مناسبات با جمهوری اسلامی ایران است و در همین زمینه استفاده بهتر از ظرفیت های موجود بین روابط دو کشور را خواستار شد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه با اهمیت پارلمان ها در دو کشور خاطرنشان کرد: سوییس علاقه‌مند به گسترش روابط پارلمانی با جمهوری اسلامی ایران بعنوان کشوری با ثبات در منطقه است.

سفیر سوییس در تهران در پایان ضمن همسو دانستن مواضع کشورش در بسیاری از زمینه ها با جمهوری اسلامی ایران نسبت به اتخاذ راه حل سیاسی جهت برون رفت از مشکلات منطقه بویژه در یمن تاکید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیرعبداللهیان تاکید کرد: حمایت ایران از اتخاذ راه حل سیاسی در یمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..