تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش «راهمرد» در وجودم جریان دارد

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا طالقانی در یادداشتی که بر نمایش "راهمرد" نگاشته، آورده است: «اجرای نمایش «راهمرد» به نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری که در سالن تئاتر شهر روی صحنه رفت همچنان در اندیشه و ذهنم تاثیر گذاشته و رویکرد متفاوت‌اش در سبک تعزیه و نقالی با مباحث بنیانگذار جمهوری اسلامی همواره توانسته گامی بلندتر در این راه برایمان میسر سازد که این نگرش و اندیشه همچنان در وجودم در جریان است.

در این میان گسترده زندگی مردمان و رهبران ماندگار قرن اخیر پر از فراز و نشیب بوده که هرکس به طریقی به خاطر گستردگی تنویر افکار بلند آنان به طرق مختلف همچون نمایش «راهمرد» مبادرت به کارهای قشنگ آئینی، نقالی، تعزیه خوانی و دیگر مباحث والا و اندیشه رهبری، حرکت بنماید نیز ستودنی است.

حضرت امام (ره) آنقدر بزرگ و جهانی است که دست پرورده‌های آن بزرگوار و رهروان راستین مکتب انقلاب فوج فوج پس از چند دهه این‌گونه در همه جا رخ می‌نمایند، می‌گویند و به رخ کشیده می‌شوند؛ چرا که اثر حالات و حرکات و سکنات بلند مرتبه و جهانی آن مرد الهی در برگیرنده تمامی افعال و افکار امتی را شامل شده است و من هم به تأسی از این رادمردان و فقط به اندازه بضاعتم قدردانی از راه و نگرش نمایش «راهمرد» حامد هوشیاری می نمایم. کوچک همه شما عزیزان خدمتگزار محمدرضا طالقانی.»

گفتنی است؛ نمایش «راهمرد» به نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری و با بازی علاءالدین قاسمی و بابک والی آبان ماه در سالن پلاتوی اجرای مجموعه تئاترشهر روی صحنه رفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش «راهمرد» در وجودم جریان دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..