تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنجاب پرنده ای که دست‌آموز شده است +فیلم

سنجاب پرنده ای که دست آموز شده است +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سنجاب های پرنده، یکی از طایفه‌ های گوناگون سنجاب ها می باشد که در برخی از مناطق آمریکای شمالی، اوراسیا و جنگل‌های بارانی هند و سایر مناطق آسیا مثل ژاپن و چین زندگی می‌کنند. این پستانداران کوچک نمی‌توانند همچون پرندگان یا خفاش‌ها پرواز کنند؛ بلکه آن‌ها فقط پرش‌های بلندی از یک درخت به درخت دیگر انجام دهند که مسافت طی شده در هر پرش تا ۴۵۰ متر نیز گزارش شده است.

سنجاب های پرنده به ندرت اهلی و دست آموز می شوند ولی در ادامه ویدیویی از یک سنجاب پرنده را می بینیم که توسط فردی دست آموز شده است.

دانشمندان بر این باورند که این‌گونه از سنجاب‌ها میلیون ها سال پیش از سنجاب‌های درختی و با گذراندن مراحل تکامل به وجود آمدند؛ تکاملی که به آن‌ها اجازه تحرک بیش‌تر، توانایی جستجوگری آسوده‌تر و چالاکی بیش‌تر در هنگام فرار را اعطا کرد.

 

انتهای پیام/

 سنجاب پرنده دست آموز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنجاب پرنده ای که دست‌آموز شده است +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..